Η Honda μετρά πολλά χρόνια ιστορίας στην κατηγορία των κουπέ με διάφορα μοντέλα, ωστόσο τα περισσότερα από αυτά είναι άγνωστα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη γενικότερα, γιατί κυκλοφόρησαν ελάχιστα. Ένα από αυτά ήταν και το Prelude, το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1978 ως η κουπέ έκδοση του πρώτης γενιάς Civic, ενώ η παραγωγή του σταμάτησε το 2001 στην πέμπτη γενιά του, με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 826.000 οχήματα.
Το εικονιζόμενο Honda Prelude 2.0Si είναι το 3ης γενιάς και παρά το γεγονός ότι μετράει 36 χρόνια από τότε που αγοράστηκε (το 1987) από τη Honda Woodstock στις Η.Π.Α. (στην τιμή των 15.154 δολαρίων), είναι ουσιαστικά αμεταχείριστο. Το οδόμετρό του έχει γράψει 4.237 μίλια (6.819 χλμ.) και μέχρι τον Απρίλιο του 2023 παρέμεινε στον αρχικό του κάτοχο. Ο εξοπλισμός του ήταν πλούσιος για τα δεδομένα της εποχής, αφού διέθετε ηλεκτρική ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου 13 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, εργοστασιακό ραδιοκασετόφωνο με equalizer και cruise control.
Το δυναμικού σχεδιασμού και όμορφο κλασικό πλέον κουπέ Honda Prelude με το λαμπερό κόκκινο χρώμα Phoenix Red, το πίσω σπόιλερ, τη διπλή νίκελ απόληξη της εξάτμισης και τα αναδιπλούμενα εμπρός φώτα διαθέτει και άλλα χαρίσματα. Πατάει σε ανεξάρτητες αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια εμπρός – πίσω, εφοδιάζεται με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και με υδραυλικό τιμόνι μεταβλητής υποβοήθησης.
Κάτω από το εμπρός μακρύ του καπό φιλοξενείται ένας 2λιτρος 16βάλβιδος με ψεκασμό βενζινοκινητήρας, ισχύος 112 ίππων και 155 Nm ροπής. Απόδοση αρκετή για τα δεδομένα της εποχής και σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα των 1.093 κιλών και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλιστα το Honda Prelude ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, που τοποθετούνταν στην έκδοση 2.0 Si 4WS.
Για το εικονιζόμενο Honda Prelude 2.0 Si του 1987 δόθηκε σκληρή μάχη για την απόκτησή του, αφού μετά από 59 προσφορές, άλλαξε χέρια έναντι του ποσού των 79.000 δολαρίων (σχεδόν 72.000 ευρώ).