To όνομα «Skyline» μπορεί να μη συνοδεύει το GT-R εδώ και 23 χρόνια, όταν καταργήθηκε το R34, όμως σαν μοντέλο συνεχίζει ακάθεκτο. Ούτε μια, ούτε δυο, ούτε πέντε, αλλά δεκατρείς γενιές μετρά ένα από τα πιο ιστορικά «βαφτιστικά» της αυτοκίνησης. Η τελευταία μόλις ανανεώθηκε, όμως το σημαντικότερο νέο είναι η κορυφαία έκδοση Nismo, που συνεχίζει επάξια (τηρουμένων των αναλογιών) τη βαριά κληρονομιά 54 χρόνων, από την πρώτη παρουσία GT-R.
Το ιδιαίτερο χρώμα Stealth Gray, που πρωτογνωρίσαμε στο Nismo GT-R, δεν θα μπορούσε να μην ντύνει το κορυφαίο Skyline, μαζί με πληρέστατο αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από splitter εμπρός, ποδιές στο πλάι, διαχύτη πίσω και ένα προτεταμένο χείλος στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Ο χρωματικός συνδυασμός των βοηθημάτων εξυπακούεται πως είναι ο κλασικός για Nismo μαύρου-κόκκινου, ταιριάζοντας γάντι με την ανθρακί απόχρωση του αμαξώματος. Εννοείται πως μαύρες είναι και οι 19άρες πολυάκτινες ζάντες της Enkei, ωστόσο εδώ το καθιερωμένο κόκκινο σιρίτι στο «δαχτυλίδι» απουσιάζει. Αναπληρώνει με το παραπάνω πάντως το θεαματικό φως ομίχλης στο διαχύτη, που παραπέμπει ευθέως στα αγωνιστικά GT-R του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Τουρισμού.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μπάκετ της Recaro και η διχρωμία κόκκινου-μαύρου, με τις επενδύσεις να εναλλάσσουν δέρμα και suede σχεδόν σε όλες τις επιφάνειες. Ο πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής διαθέτουν νέα γραφικά, που συνδράμουν στη δημιουργία ακόμα πιο «πολεμικής» ατμόσφαιρας.
Κυριότατο ρόλο σε αυτό παίζει ο 3.0 V6 twinturbo, που προέρχεται αυτούσιος από το νέο Nismo Z. Η ισχύς ανέρχεται στους 420 ίππους και τα 550 Nm, περνώντας στους πίσω τροχούς μέσω 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων λειτουργίας (Standard, Sport, Sport+), με τα δυο τελευταία να μειώνουν το χρόνο αλλαγής σχέσεων και να οξύνουν την απόκριση τιμονιού-γκαζιού. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ δεν υπάρχουν, ωστόσο για τα δυναμικά χαρακτηριστικά φροντίζει ένα ειδικά εξελιγμένο σετ ελατηρίων-αμορτισέρ και νέες αντιστρεπτικές.
Μόλις 1.000 Nismo Skyline, συν άλλα 100 Nismo Limited (ματ ζάντες, πλακέτα με το όνομα του μηχανικού στο μοτέρ, ανάλογη με τον αριθμό παραγωγής στο ταμπλό), με τις τιμές να ξεκινούν από τα 7.880.400 γεν (49.783 ευρώ) για το Nismo και τα 9.479.000 γεν (60.178 ευρώ) για το Limited.