Στο άκουσμα του ονόματος «Brabus» έρχονται στο μυαλό εικόνες από πανίσχυρες Mercedes, με 700-800 ή 900 άλογα και παρουσιαστικό τετράτροχου μπράβου. Ο βελτιωτής από το Μπότροπ είναι συνώνυμο της φίρμας από τη Στουτγκάρδη, όμως πού και πού κάνει τις εξαιρέσεις του. Ό,τι ακριβώς θέλει να ακούει η Porsche.
H Brabus περίλαβε την 911 Turbo S και ετοίμασε δυο προτάσεις, με τα τυπικά προσόντα των δημιουργιών της: τρομερή εμφάνιση και συγκλονιστική δύναμη. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από splitter, side skirts, σταθερή αεροτομή και διαχύτη, πολυάκτινες ζάντες 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω, αλλά και μια τετράδα από ευμεγέθεις απολήξεις για την εξάτμιση.
Από πλευράς ισχύος, ο 3.8 twinturbo εξακύλινδρος boxer δέχεται δυο παρεμβάσεις. Η βασική P38S-720 αυξάνει την ισχύ από τα 650 άλογα και τα 800 Nm του εργοστασίου, σε 720 ίππους και 900 Nm. Η «βαρύτερη» P38S-820 ανεβαίνει στα 820 άλογα και τα 950 Nm, με αμφότερα τα πακέτα να αποτελούνται από τον εγκέφαλο της Brabus και νέα εξάτμιση, δείγμα του πόσο δεκτικός στη βελτίωση είναι ο κινητήρας της Porsche. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά είναι σίγουρο πως τόσο η Coupe όσο και η Cabrio Turbo S επιταχύνουν ταχύτερα και σταματούν να το κάνουν αργότερα από τις εργοστασιακές (2,7 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα, 330 χλμ./ώρα η τελική).
Για τους φίλους των ηλεκτρικών, η Brabus φροντίζει να αναβαθμίσει την Taycan Turbo S. Εδώ η ισχύς δεν αλλάζει, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες να παράγουν 761 ίππους και 1.050 Nm, ωστόσο οι Γερμανοί φροντίζουν για την αποδοτικότερη αεροδυναμική της διαχείριση. Το αεροδυναμικό πακέτο αναλαμβάνει τη μείωση της άνωσης εμπρός-πίσω και τη βελτίωση της σταθερότητας, αξιοποιώντας παράλληλα ένα χαμήλωμα 20 χλστ. στην ανάρτηση και 22άρες ζάντες.