H BMW M4 Competition πήρε θέση στους τρεις διαδρόμους του τεστ αποφυγής ταράνδου, βάζοντας πολύ δύσκολα στον οδηγό και τους κώνους.
Το βαυαρικό sportscar απεδείχθη «μανίκι» στο χειρισμό, βγάζοντας συνεχώς την ουρά εκτός πορείας και απαιτώντας μεγάλες δόσεις ανάποδου τιμονιού προκειμένου να παραμείνει εντός πορείας. Το ανέπαφο πέρασμα από τους κώνους εξελίχθηκε σε πρόκληση, καθώς από την πρώτη προσπάθεια και τα 78 χλμ./ώρα δεν έμεινε κώνος για κώνος. Με το που έστριψε το τιμόνι για την είσοδο στον δεύτερο διάδρομο, η αυτονόμηση της ουράς έστειλε τη M4 στο εξωτερικό της στροφής και τον οδηγό να παλεύει για το κοντρόλ του αυτοκινήτου.
Ακόμα και στα 76 χλμ./ώρα, που ήταν τελικά η καλύτερη επίδοση, το πίσω μέρος γλίστρησε και πέρασε ξυστά από τους κώνους, ενώ η είσοδος στον τρίτο διάδρομο ήρθε μετά από μπόλικο ανάποδο. Η ανάρτηση παρέμεινε στη θέση Comfort, καθώς οι Ισπανοί ήθελαν να δουν πως αντιδρά η Βαυαρή στις default ρυθμίσεις. Για τον ίδιο λόγο έμεινε ενεργοποιημένο και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, αν και κρίνοντας από τη συμπεριφορά της M4 στην απότομη αλλαγή λωρίδας, μάλλον δεν θα σκεφτόταν ούτως ή άλλως να το απενεργοποιήσει ο οδηγός.