Το ρεύμα του restomodding δεν ανακόπτεται, με ιστορικά αυτοκίνητα να βλέπουν το ένα μετά το άλλο σύγχρονους απογόνους. Το Citroen DS αποτελεί την τελευταία και βελτιωμένη προσθήκη της λίστας.
Οι συστάσεις για τη «Θεά» (εκ του «Déesse») της Citroen περιττεύουν. Ίσως το πιο ιστορικό αυτοκίνητο που κατασκεύασαν γαλλικά χέρια και ένα από τα πιο προηγμένα της Ιστορίας, έτη μπροστά από την εποχή του, με τεχνολογίες που τα υπόλοιπα αυτοκίνητα χρειάστηκαν δεκαετίες ώστε να τις ενσωματώσουν. Η νέα του εκδοχή είναι ίδια εμφανισιακά, αλλά ισχυρότερη και ακόμα πιο άνετη. Η Electrogenic ανέλαβε να προσαρμόσει το «Βατράχι» στον 21ο αιώνα, αντικαθιστώντας τον βενζινοκινητήρα των 2 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, απόδοσης 120 ίππων και 235 Nm ροπής. Παρόλα αυτά, η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω του εργοστασιακού χειροκίνητου κιβωτίου! Εξίσου σημαντικές αλλαγές έχουμε και στην πολυθρύλητη υδροπνευματική ανάρτηση, που κάποτε έσωσε τη ζωή του Σαρλ Ντε Γκολ. Οι Άγγλοι αντικαθιστούν τη μηχανική αντλία με ηλεκτρική, βελτιώνοντας -όπως δηλώνουν οι ίδιοι- την ταχύτητα απόκρισης και την ομαλή λειτουργία, ελαττώνοντας παράλληλα τα επίπεδα θορύβου.
Εμφανισιακά, το ηλεκτρικό DS ξεχωρίζει από το κανονικό μόνο από τις απούσες απολήξεις της εξάτμισης και το λογότυπο «DS EV electronique» στο πορτμπαγκάζ. Κατά τα άλλα, είναι σαν να βλέπεις μια «Θέα» από τη δεκαετία του 60 ή 70.
Την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει μια μπαταρία 48.5 kWh, η οποία εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 225 χλμ./ώρα. Με τη χρήση φορτιστή 29 kW το ποσοστό ενέργειας αποκαθίσταται εντός 2 ωρών, ενώ για όσους θέλουν μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των φορτίσεων υπάρχει μεγαλύτερη μπαταρία (αδιευκρίνιστης χωρητικότητας), μετά του αναλόγου φορτιστή.