Το νέο υβριδικό Renault Clio E-TECH Hybrid προσφέρεται τώρα σε χαμηλότερες τιμές και γίνεται περισσότερο ελκυστικό για το κοινό που θέλει ένα κομψό, άνετο και ασφαλές αυτοκίνητο με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ηλεκτρική λειτουργία.
Οι τιμές του Clio E-TECH ξεκινούν τώρα από τις 22.990 ευρώ (έναντι 24.540 ευρώ) για την αρχική έκδοση Expression, η οποία συνοδεύεται με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης πινακίδων, αισθητήρα φώτων και βροχής, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες.
Η αμέσως επόμενη έκδοση Expression Plus κοστίζει από 23.990 ευρώ (έναντι 25.540 ευρώ) και επιπλέον της Expression διαθέτει τα εξής: Αυτόματη εναλλαγή μεγάλων φώτων, κεντρικό υποβραχιόνιο, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, κάρτα Renault Handsfree, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και ζάντες αλουμινίου. Σε χαμηλότερη τιμή προσφέρεται στην ακόμα πιο πλούσια έκδοση Dynamic (25.230 ευρώ από 26.730 ευρώ πριν), ενώ το πιο σπορτίφ RS Line παραμένει στις 27.690 ευρώ.
Από πλευράς τεχνολογίας, το Clio E-TECH Hybrid συνδυάζει ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.6 λτ. και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 140 ίππους. Το θερμικό μοτέρ αποδίδει 91 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ. και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν ισχύ 36 ίππων και 205 Nm ροπής συν 15 ίππους και 50 Nm (ο ένας είναι τύπου HSG – High-Voltage Starter Generator). Το σύστημα ενσωματώνει και μια μπαταρία με αυξημένη χωρητικότητα 1,2 kWh. Το υβριδικό Clio επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. από 80-120 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,3-5,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 96-114 γρ./χλμ.