Η Porsche δεν κρύβει τη νέα 911 GT3 RS. Την έχουμε δει αρκετές φορές να γυρνάει σε πίστα, με τον ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer να ουρλιάζει στις 9.000 σ.α.λ. Σήμερα, ωστόσο, θα δούμε κάτι καινούργιο.
Βασικός πυλώνας στη δυναμική της κορυφαίας 911 είναι η αεροδυναμική. Το αυτοκίνητο αντλεί έμπνευση σε όλους τους τομείς από την αγωνιστική Cup, με τη διαχείριση των δυνάμεων του αέρα να μην αποτελεί εξαίρεση. Ο προφανής πρωταγωνιστής φυσικά, δεν είναι άλλος από την πελώρια αεροτομή πίσω, που είναι και υπεύθυνη για την παραγωγή του μεγαλύτερου μέρους της κάθετης δύναμης. Το downforce, βέβαια, μπορεί να παίζει πρωτεύοντα ρόλο στην οδήγηση σε πίστα και την επίτευξη χρόνων, όμως εξίσου σημαντική είναι η ταχύτητα στην ευθεία.
Η GT3 RS ενσωματώνει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, που αναπτύσσονται/συμπτύσσονται κατά το δοκούν. Στο τέλος του σύντομου video μπορούμε να φανταστούμε πώς θα συμπεριφέρεται η φτερούγα, σε ένα έντονο φρενάρισμα στο τέλος μιας ευθείας, ας πούμε στη Μόντσα. Τα στελέχη της αεροτομής κλείνουν σε χρόνο dt, θυμίζοντας σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία του DRS στη Formula 1. Στην ευθεία ανοίγουν, ώστε να διευκολύνουν τη ροή του αέρα και να αυξήσουν την τελική ταχύτητα, κλείνοντας αυτόματα μόλις ο οδηγός πατήσει το φρένο. Εδώ η αλλαγή δεν γίνεται με το φρένο, αλλά προφανώς μέσω κάποιου διακόπτη που βρίσκεται στην ευχέρεια του οδηγού. Αλλά είναι δεδομένο πως υπάρχει και αυτόματη λειτουργία.
Η ισχύς αναμένεται να είναι ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με την απλή GT3, με τον 4λιτρο boxer να ανεβαίνει από τα 510 άλογα και τα 469 Nm. Βέβαια, δεν αποκλείεται η RS να διατηρήσει αυτή την απόδοση, ποντάροντας στο μειωμένο βάρος και το αγωνιστικό setup ανάρτησης-αεροδυναμικών για τη βελτίωση των χρόνων. Το μόνο σίγουρο, είναι πως έχουμε να κάνουμε με μια κατασκευή επικών δυνατοτήτων.