Η VW αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του Polo, το οποίο έρχεται πιο κοντά από ποτέ στο Golf τόσο εμφανισιακά, όσο και τεχνολογικά.
Στο εμπρός μέρος, οι εμφανέστερες διαφορές εντοπίζονται στον ανασχεδιασμό φωτιστικών σωμάτων και προφυλακτήρα. Ο δεύτερος υιοθετεί μεγαλύτερες και πιο σπορτίβ εισαγωγές αέρα, ενώ στα φανάρια συναντάμε μέχρι τεχνολογία Matrix LED, από τα μεγαλύτερα Passat και Touareg. H φωτιζόμενη λωρίδα που συναντά το σήμα της VW προέρχεται από το Golf και αναβαθμίζει επίπεδο το πρόσωπο του γερμανικού σουπερμίνι.
Έντονη εσάνς από τον μικρομεσαίο αδερφό και στο πίσω μέρος. Τα φανάρια, για πρώτη φορά στην 46ετή πορεία του Polo, καταλαμβάνουν χώρο από την πίσω πόρτα – δείγμα του πόσο έχει ωριμάσει ως μοντέλο, πλησιάζοντας τα πρότυπα του Golf. To ίδιο ισχύει για τη μετακόμιση του «Polo» στο κέντρο της πόρτας και κάτω από το σήμα. Μικρότερες οι αλλαγές στον προφυλακτήρα, όπου στην έκδοση R Line φιλοξενεί τραπεζοειδείς απολήξεις, σε τετραπλό μοτίβο μάλιστα.
Στο εσωτερικό είναι που οι τεχνικοί της VW έριξαν το μεγαλύτερο βάρος. Νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, ανασχεδιασμένο τιμόνι και νέα χειριστήρια αφής για το σύστημα κλιματισμού, χαρίζουν στην καμπίνα του Polo την πιο premium αίσθηση που έχουμε δει στο μοντέλο. Οι βασικές εκδόσεις συνδυάζουν ψηφιακό καντράν 8 ιντσών και οθόνη 6,5 ιντσών στο ταμπλό, ενώ οι πλούσιες ανεβαίνουν στις 10,15 ίντσες για τον πίνακα οργάνων και τις 9,2 ίντσες για την οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Το Virtual Cockpit δηλαδή, είναι στάνταρ σε όλα τα Polo.
Από πλευράς τεχνολογίας, οι Γερμανοί προίκισαν το μικρό τους με όλα τα συστήματα ασφαλείας. Το πακέτο IQ.Drive Travel Assist περιλαμβάνει ενεργό cruise control, διατήρηση λωρίδας, ανάγνωση σήμανσης και αναγνώριση τυφλών σημείων, ωστόσο στις βασικές εκδόσεις στάνταρ είναι το αυτόματο φρενάρισμα και η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας.
Κάτω από το καπό συναντάμε τους γνώριμους MPI, TSI και TGI. Ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος του 1 λίτρου αναλαμβάνει τη βάση της γκάμας, με 80 ίππους και 93 Nm σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Από εκεί και πάνω, έχουμε τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο του 1 λίτρου, με απόδοση 95 ίππων και 175 Nm σε συνεργασία αποκλειστικά με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. H ισχυρότερη έκδοση των 110 ίππων και 200 Nm προσφέρεται είτε με 6άρι μηχανικό, είτε με το 7άρι DSG. Η κορυφαία, με τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων και 250 Nm, διατίθεται μόνο με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Τέλος, υπάρχει και η επιλογή του CNG , με τον 1.0 TGI να αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm, συνεργαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο.