Μπορεί η Mercedes να σταμάτησε την παραγωγή του αγροτικού της μοντέλου, X-Class, αλλά αυτό δεν εμποδίζει εταιρείες βελτίωσης να ασχοληθούν μαζί του.
Η Chelsea Truck αποφάσισε να αναβαθμίσει την X-Class, με σκοπό να την αγριέψει λίγο παραπάνω και να την θέσει προς πώληση. Η τιμή της ξεκινάει από 45.000 λίρες Αγγλίας (52.640 ευρώ), ενώ για όσους θέλουν να την αποκτήσουν με τις πινακίδες «HE11 WAR» που βλέπετε στις φωτογραφίες, θα πρέπει να καταβάλουν επιπλέον 20.000 λίρες (23.396 ευρώ!). Ναι, καλά διαβάσατε!
Αρχικά οι μηχανικοί της Chelsea φρόντισαν να τοποθετήσουν το κάλυμμα της καρότσας, το οποίο από τη πρώτη ματιά κεντρίζει το βλέμμα. Επιπλέον αυξάνει και την πρακτικότητα. Εν συνεχεία τοποθέτησαν τις τεράστιες 22άρες ζάντες RS-XF, που ήρθαν και γέμισαν υπέροχα το κενό από τις επεκτάσεις των φτερών εμπρός και πίσω. Στο εμπρόσθιο μέρος υπάρχει νέος προφυλακτήρας, με νέα και πιο εμφατική μάσκα, ενώ το καπό απέκτησε δυο αεραγωγούς δεξιά κι αριστερά. Οι πόρτες του πολυτελούς αγροτικού μοντέλου, ντύθηκαν χαμηλά με επενδύσεις για μεγαλύτερη προστασία, όταν το αυτοκίνητο θα κινείται σε κακοτράχαλες διαδρομές. Η Chelsea μάλιστα αναφέρει, πως όσοι από τους υποψήφιους αγοραστές θέλουν μεγαλύτερη ασφάλεια, μπορεί να εξοπλίσει την X-Class με αλεξίσφαιρα κρύσταλλα.
Βελτιωμένη είναι όμως κι η καμπίνα. Τα καθίσματα εμπρός και πίσω έχουν ντυθεί με μαλακό δέρμα, όπου και ξεχωρίζουν οι όμορφες κόκκινες ραφές. Μάλιστα η δερμάτινη επένδυση εκτείνεται σε όλο το ταμπλό, στον επιλογέα ταχυτήτων, στο κεντρικό υποβραχιόνιο και στις επενδύσεις των πορτών.
Ως βάση έχει χρησιμοποιηθεί η X 350 d χωρίς καμία μετατροπή στον κινητήρα. Συγκεκριμένα τροφοδοτείται με τον 3.0 λτ. V6 ντίζελ με απόδοση 258 ίππους και 550 Nm ροπής στις 1.400-3.200 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 7αρι αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic Plus και το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MΑΤΙC, η κορυφαία X-Class επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ. και φτάνει τα 205 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας: στο 4MAT η κατανομή της ροπής μεταξύ των τεσσάρων τροχών γίνεται αυτόματα, στο 4Η το κεντρικό διαφορικό είναι πιο «ελεύθερο» -βελτιστοποιώντας την κατανάλωση καυσίμου και την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο-, ενώ το 4L σηματοδοτεί το «κλείδωμά» του προς όφελος των εκτός δρόμου δυνατοτήτων.