Η VW μπορεί να αντιμετώπισε δυσκολίες στο λανσάρισμα και τον πρώτο καιρό κυκλοφορίας του Golf 8ης γενιάς, όμως το ντεμαράζ που έκανε στο 2020 το κατέστησε ως το απόλυτο best seller της Ευρώπης για το προηγούμενο έτος.
Το Golf MK8 άνοιξε τον χορό των νέων μοντέλων της VW για το 2020, κάνοντας πρεμιέρα τον Οκτώβρη του 2019. Κάτι που σήμαινε πως οι παραδόσεις θα ξεκινούσαν με την αρχή του ’20. Όπως κι έγινε, αλλά όχι δίχως προβλήματα. Λίγους μήνες μετά την έναρξη της παραγωγής, κι αφού στο μεσοδιάστημα ο κορωνοϊός είχε ισοπεδώσει τα πάντα, οι Γερμανοί πάτησαν «παύση» στη γραμμή παραγωγής, λόγω δυσλειτουργιών στην ψηφιακότητα (πίνακας οργάνων, λειτουργίες συνδεσιμότητας κλπ) του αυτοκινήτου. Αφού επιλύθηκαν όμως, το Golf επανήλθε στον αγώνα των πωλήσεων. Και βοηθούμενο από τον εμπλουτισμό της γκάμας (εκδόσεις GTI, GTD και GTE έπαιξαν καταλυτικό ρόλο) έκανε ένα δυναμικό comeback, καταλαμβάνοντας τελικά την πρώτη θέση της ευρωπαϊκής αγοράς, με 312.000 αντίτυπα – τα 134.000 εκ των οποίων στη Γερμανία.
Εξαιρετική δουλειά έκαναν οι υβριδικές εκδόσεις (5 στο σύνολο, 3 με mild hybrid eTSI και 2 plug-in, τα eHybrid και GTE), που συνέθεσαν το 1/3 των πωλήσεων του Golf.
Πέρα από τη διαχρονική επιτυχία του μικρομεσαίου της, η VW είδε άλλα δυο μοντέλα να κυριαρχούν στον εμπορικό στίβο. Τα Tiguan και Passat ολοκλήρωσαν το «1-2-3» της «ΦαουΒε» στην εγχώρια αγορά, ενώ για το 2021 το Βόλφσμπουργκ έχει ακόμα περισσότερες προσδοκίες, καθότι επίκειται η αύξηση της οικογένειας των ηλεκτρικών ID.