Το προγενέστερο Volkswagen Golf με τον 1.4 TSI κινητήρα των 122 ίππων αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση χωρίς να έχει κάποιο ουσιαστικό μειονέκτημα. Σχεδιαστικά μπορεί να είναι συντηρητικό τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, ωστόσο το τελευταίο διαθέτει ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα υποδειγματική ποιότητα κατασκευής, εργονομία και θέση οδήγησης. Η καμπίνα του Golf είναι ευρύχωρη για τέσσερις ενήλικες και το πορτ μπαγκάζ με το τετραγωνισμένο και εκμεταλλεύσιμο σχήμα έχει χωρητικότητα 350 λίτρων.
Στα θετικά σημεία του Golf ανήκει ο πολύ καλός συνδυασμός άνεσης και οδικής συμπεριφοράς που εξασφαλίζει η σωστά ρυθμισμένη ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση και το στιβαρό πλαίσιο. Έτσι οι επιβάτες του διατηρούνται ξεκούραστοι, ενώ το αυτοκίνητο ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς παρουσιάζει ουδέτερες αντιδράσεις και ο οδηγός λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. Το 1.4 TSI μηχανικό σύνολο απόδοσης 122 ίππων και 200 Nm ροπής εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, είναι πολύ γραμμικό και ανεβάζει με ευκολία στροφές, ενώ η κατανάλωση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα όταν ο οδηγός εκμεταλλεύεται τη ροπή που υπάρχει από χαμηλά.
Μέση τιμή: 10.900 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 266,4 ευρώ, Τεκμήριο: 5.200 ευρώ
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, ράδιο CD και a/c.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.390 κ.εκ., Ισχύς: 122/5.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 200/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 9,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,2 λτ./100 χλμ.
(+): Ποιότητα, επιδόσεις, χαρακτηριστικά λειτουργίας κινητήρα, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών, εργονομία
(-): Συντηρητική σχεδίαση