Μοντέρνο, νεανικό και με έντονη προσωπικότητα παρουσιάζεται το προγενέστερο Nissan Micra με τις άφθονες καμπύλες τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του με τον ευχάριστο διάκοσμο. Ωστόσο στον θάλαμο των επιβατών η ευρεία χρήση σκληρού πλαστικού και ειδικά οι μικροατέλειες στη συναρμογή του ταμπλό δεν θα ικανοποιήσουν τους πιο απαιτητικούς. Σε επίπεδο χώρων, το μικρό Nissan διαθέτει μικρό πλάτος (συγκριτικά με τον ανταγωνισμό) και οριακό αέρα για τα κεφάλια πίσω, όμως το πολύ πρακτικό συρόμενο κάθισμα εξασφαλίζει αρκετό αέρα για τα γόνατα και διαμορφώνει την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από τα 237 λίτρα έως τα 371 λίτρα.
Πολύ ευχάριστο είναι το Micra στην οδήγηση, αφού είναι ευέλικτο, εύκολο στους χειρισμούς και με θετική αίσθηση. Η σταθερότητα του Micra στον αυτοκινητόδρομο δεν προβληματίζει ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες που «πιάνει» εύκολα χάρη στον αποδοτικό, ελαστικό αλλά και θορυβώδη κινητήρα, ενώ το τιμόνι ικανοποιεί με την αίσθηση που προσφέρει. Ευχάριστη συμπεριφορά έχει και στις στροφές, όπου είναι ουδέτερο και ελεγχόμενο.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, 2 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες κεντρικό κλείδωμα, a/c και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 3.220 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.240 κ.εκ., Ισχύς: 80/5.200 ps/σ.α.λ., Ροπή: 110/3.600 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ.
(+) Σχεδίαση, συρόμενο πίσω κάθισμα, απόδοση κινητήρα, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά
(-) Θόρυβος κινητήρα, χώρος για τα κεφάλια πίσω, ατέλειες στην συναρμογή του ταμπλό