Το ροπάτο αυτό μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, το οποίο αναμένεται να προσφέρει μεικτή κατανάλωση 7,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 199 γρ./χλμ. Ο εν λόγω κινητήρας θα διατίθεται και σε δύο ακόμα εκδόσεις ισχύος, τη βασική με 163 ίππους και τη μεσαία με 204 ίππους.
Αρχικά θα διατεθεί το Amarok με τον ισχυρότερο κινητήρα προς τα τέλη του 2016 και αργότερα στις υπόλοιπες εκδόσεις. Επίσης, τρία διαφορετικά συστήματα μετάδοσης θα είναι διαθέσιμα, το πισωκίνητο και το 4MOTION με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή το 8άρι αυτόματο συνδυασμένο με διαφορικό Torsen.
Το σύστημα διεύθυνσης Servotronic θα περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Παράλληλα, νέα φρένα 17 ιντσών εμπρός και 16 ιντσών πίσω στο Amarok των 224 ίππων θα φροντίζουν την αποτελεσματική επιβράδυνση, ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα ανήκει και το σύστημα αυτόνομης πέδησης Automatic Post-Collision Braking System.
Εκτός από τις μηχανικές διαφορές υπάρχουν και αισθητικές. Το μήκους 5,25 μ. ανανεωμένο Amarok διακρίνεται εμπρός από την ανασχεδιασμένη μάσκα, προφυλακτήρα αλλά και τη νέα μπάρα στην καρότσα. Η τελευταία θα περιλαμβάνεται στην έκδοση Aventura μαζί με 20 ιντσών ζάντες αλουμινίου, Park Distance Control, εμπρός φώτα bi-xenon, LED φώτα ημέρας, LED φωτισμό πινακίδας και LED κάτω από τις πόρτες. Όσο για το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί το ταμπλό.