Το νέο Polo TDI BlueMotion ήταν μέχρι πρότινος το αυτοκίνητο με την χαμηλότερη κατανάλωση που διέθετε στην γκάμα της η Volkswagen (αν εξαιρέσουμε το πολύ ακριβό και περιορισμένης παραγωγής XL1). Με μόλις 3,1 λτ./100 χλμ. κατανάλωση και 82 γρ./χλμ. CO2 από τον 1.4 TDI 75 PS κινητήρα δεν κατάφερε να σημειώσει τις πωλήσεις που περίμενε η Volkswagen και έτσι θα σταματήσει τη διάθεσή του.
Από τους βασικότερους λόγους που δεν πέτυχε εμπορικά είναι ίσως ο συνδυασμός της υψηλής του τιμής (17.190€ το 5θυρο) με την χαμηλή απόδοση του κινητήρα). Ωστόσο, ήταν πλήρως εξοπλισμένο και με μοναδικά χαρακτηριστικά κυρίως εξωτερικά μέσω του αεροδυναμικού πακέτου.
Από την άλλη πλευρά ένα βασικό 5θυρο Polo 1.4 TDI 75 PS με κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 94 γρ./χλμ. CO2 κοστίζει 14.925 ευρώ, είναι πιο συμφέρον σε κόστος. Παράλληλα στα ίδια περίπου χρήματα προσφέρεται και το νέο βενζίνης Polo BlueMotion 1.0 TSI κινητήρα των 95 ίππων.