Το υψηλής τεχνολογίας νέο plug-in hybrid Passat GTE ξεκινά το λανσάρισμά του τόσο με το σεντάν αμάξωμα όσο και με το στέισον βάγκον, ενώ οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες το ερχόμενο φθινόπωρο. Το Passat GTE συνδυάζει τις υψηλές ανέσεις, ποιότητα, ασφάλεια κ.ο.κ. των μοντέλων με συμβατικό κινητήρα συν εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.
Το plug-in hybrid μηχανικό σύνολο αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI απόδοσης 166 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται τους 218 ίππους και 400 Nm ροπής, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
Το υβριδικό σύστημα του Passat GTE περιλαμβάνει 4 διαφορετικές επιλογές λειτουργίας. Αυτές είναι η «E-Mode» για αμιγώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία έως 50 χλμ. απόστασης, η «Hybrid» για υβριδική, η «Battery Charge» όπου φορτίζουν οι μπαταρίες κατά την οδήγηση και στην «GTE» κατά την οποία αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και σφίγγει η προαιρετική ανάρτηση DCC. Για την φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρητικότητας 8,7 KWh χρειάζονται 4 ώρες και 15 λεπτά μέσω οικιακής πρίζας 230V, ενώ μέσω ταχυφορτιστή ο χρόνος μειώνεται στις 2 ώρες και 30 λεπτά.
Όσο για την τιμή του Passat GTE είναι σημαντικά υψηλότερη έναντι των ντίζελ ή βενζίνης, αφού στη Γερμανία ξεκινά από 44.250 ευρώ.