Μια σειρά από νέες τεχνολογίες παρουσίασε η Volkswagen, οι οποίες θα μπουν στην παραγωγή, ενώ μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν το νέο 10τάχυτο διπλού συμπλέκτη DSG κιβώτιο και ο ντίζελ κινητήρας 2.0 TDI των 272 ίππων και με ηλεκτρικό turbo. Ξεκινώντας από το 10τάχυτο DSG θα συνδυάζεται με κινητήρες ροπής έως 550 Nm και θα βοηθήσει στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Να υπενθυμίσουμε ότι το πρώτο DSG κιβώτιο το παρουσίασε η VW το 2003.
Όσον αφορά στο ντίζελ κινητήρα βασίζεται στο νέο 2.0 TDI 240 PS bi-turbo, ο οποίος παρουσιάστηκε στο νέο VW Passat και με απόδοση 120 ίππων στο λίτρο είναι ο ισχυρότερος TDI της γερμανικής φίρμας. Μια έξυπνη εξέλιξή του που θα ανεβάσει την ισχύ του στους 272 ίππους είναι η προσθήκη ηλεκτρικού ενισχυτή. Με ηλεκτρικό turbo είχε παρουσιαστεί και το Audi RS 5 concept με 3.0 TDI κινητήρα απόδοσης 385 ίππων και 750 Nm ροπής.