Την έκπληξη κάνει το νέο πρωτότυπο μικρό SUV Volkswagen T-ROC, το οποίο διαθέτει δυναμικά χαρακτηριστικά, εφοδιάζεται με τετρακίνηση 4MOTION και τροφοδοτείται με ντίζελ κινητήρα 184 ίππων. Σχεδιαστικά, από τα σκίτσα που παρουσίασε η VW, βλέπουμε πως το T-ROC με το 3θυρο αμάξωμα είναι μυώδες και σπορτίφ, ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και έχει μήκος 4.179 χιλιοστά, πλάτος 1.831 χιλιοστά, ύψος 1.501 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.595 χιλιοστά, ενώ το βάρος του ανέρχεται στα 1.420 κιλά.
Αν αναρωτιέστε τι σημαίνει η ονομασία του μοντέλου, το «T» προέρχεται από την ονοματολογία των σημερινών και μελλοντικών SUV της Volkswagen, όπως το Taigun, Tiguan και Touareg, ενώ το «ROC» προέρχεται από την λέξη rocky, δηλαδή βραχώδεις off road διαδρομές.
Πολύ μοντέρνα σχεδίαση φαίνεται να έχει και το 4θέσιο εσωτερικό του Volkswagen T-ROC, όπου κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών (όπως και στο νέο Audi TT) και η κεντρική κονσόλα τύπου tablet, από όπου γίνεται ο χειρισμός του κλιματισμού και των διαφόρων επιμέρους λειτουργιών.
Την κίνηση του T-ROC αναλαμβάνει ο 2.0 λίτρων TDI κινητήρας του Golf GTD, με απόδοση 184 ίππων και 380 Nm ροπής, ο οποίος επιταχύνει το πρωτότυπο αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ., ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 4,9 λτ./100 χλμ. και 129 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει το DSG7 κιβώτιο και η μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION.
Επιπλέον, το VW T-ROC εφοδιάζεται με τρεις επιλογές στην τετρακίνηση, την «Street», όπου η ισχύς μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς μόνο όταν χρειαστεί, την «Offroad», η οποία με ενεργοποιείται με το πάτημα ενός μπουτόν και μοιράζει την ροπή 50:50 και την «Snow» όπου και εδώ η τετρακίνηση λειτουργεί με κατανομή 50:50, ωστόσο αλλάξει η χαρτογράφηση του κινητήρα και κιβωτίου για πιο ομαλή επιτάχυνση.