Μετά τις σπορ εκδόσεις GTI και GTD, το VW Golf θα αποκτήσει το Φθινόπωρο και μια νέα ακόμη εκδοχή, το νέο Golf GTE, το οποίο θα βασίζεται στο εικονιζόμενο πρωτότυπο Golf BlueMotion TwinDrive. Πρόκειται για την υβριδική έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου, η οποία θα φορτίζει τις μπαταρίες της και από μια κοινή πρίζα, συνδυάζοντας την κορυφαία οικονομία κίνησης, με την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ονομασία «GTE» προέρχεται από το GT Electric και προτιμήθηκε από τη VW για να τονιστεί και ο σπορτίφ χαρακτήρας της έκδοσης, εκτός από το δεδομένο της οικονομίας κίνησης.
Το νέο VW Golf GTE θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, που αποτελείται από έναν 1.4 TSI βενζινοκινητήρα 150 ίππων, αλλά και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων, που βρίσκεται τοποθετημένος ακριβώς μπροστά από το κιβώτιο ταχυτήτων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 204 ίππους και τα 350 Nm ροπής Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ισχύ του από μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 8,8 kWh, οι οποίες βρίσκονται κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς να κλέβουν χώρο από το πορτ-μπαγκάζ. Το κιβώτιο από την πλευρά του, είναι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη και με 6 σχέσεις, το οποίο έχει λάβει ειδικές ρυθμίσεις για την έκδοση.
Στο κομμάτι της οικονομίας, το νέο VW Golf GTE απαιτεί μόνο 1,5 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων του βρίσκονται μόλις στα 35 γρ./χλμ. Από πλευράς επιδόσεων, με τη βοήθεια και της ροπής του ηλεκτροκινητήρα, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου φθάνει τα 217 χλμ./ώρα. Πολύ σημαντικό στοιχείο οικονομίας τέλος, αποτελεί το γεγονός ότι σύμφωνα με τη VW, το νέο Golf GTE θα μπορεί για αποστάσεις μέχρι 50 χλμ. να κινηθεί μόνο με ηλεκτρισμό και σε ταχύτητες μέχρι 130 χλμ./ώρα.