Από τον Ιούνιο του 2013 το autogreeknews.gr είχε αποκαλύψει τις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Polo, οι οποίες επιβεβαιώνονται τελικά, όπως προκύπτει από το αναβαθμισμένο μικρό VW που παρουσιάζεται σήμερα. Η πρεμιέρα του θα γίνει το Μάρτιο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ οι αλλαγές που φέρει είναι αρκετές τόσο σε σχεδίαση όσο και σε κινητήρες.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το ανανεωμένο Polo διακρίνεται από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και μάσκα, το ελαφρώς διαφορετικό σχέδιο στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων με φώτα ημέρας LED και τις νέες ζάντες διαμέτρου από 15 έως 17 ίντσες. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εστιάζονται στην κεντρική κονσόλα με τα νέα χειριστήρια, νέο είναι και το τριάκτινο τιμόνι, ενώ στον εξοπλισμό προστέθηκαν η οθόνη αφής των 6,5 ιντσών, τα συστήματα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης και το προσαρμοζόμενο cruise control.
Στους κινητήρες προστέθηκε για πρώτη φορά ένας νέος ντίζελ 3κύλινδρος 1.4 λίτρων με απόδοση 75 και 90 PS, αντικαθιστώντας τόσο τον 1.2 TDI όσο και τον 1.6 TDI. Ο αρχικός 1.4 TDI 75 PS BlueMotion αποδίδει 210 Nm ροπής, καταναλώνει 3,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 82 γρ./χλμ. CO2, ενώ αυτός των 90 ίππων έχει κατανάλωση 3,4 λτ./100 χλμ. και 89 γρ./χλμ. CO2.
Την παρθενική του εμφάνιση κάνει ο νέος 3κύλινδρος βενζίνης 1.0 TSI με 90 ίππους (κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ.). Επιπλέον, ο ατμοσφαιρικός των 1.2 λίτρων αντικαθίσταται από τον 1.0 MPI (του VW up!) με ισχύ 60 και 75 ίππων, ενώ ο 1.2 TSI προσφέρεται με 90 και 110 ίππους. Στο Polo GT ο 1.4 TSI με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων αποδίδει 150 ίππους (+10 PS) και στην κορυφαία έκδοση POLO GTI ο 1.4 TSI θα έχει υψηλότερη ισχύ κατά 12 ίππους (192 PS) και θα είναι διαθέσιμο από το 2015.
Νέο στοιχείο αποτελεί και η προαιρετική Sport Select ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με δύο επιλογές ρύθμισης, ενώ η νέα ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση του τιμονιού υπόσχεται καλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς.