Το νέο Toyota Land Cruiser λανσάρεται με ολοκαίνουργιο ντίζελ κινητήρα 2.8 D-4D, ο οποίος εξασφαλίζει υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση από τον προγενέστερο 3λιτρο. Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο (τοποθετείται και στο νέο Toyota Hilux), αποδίδει 177 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και πλούσια ροπή 450 Nm μεταξύ 1.600 και 2.400 σ.α.λ. (370 Nm διαθέσιμα από τις 1.200 σ.α.λ.).
Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Super ECT επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται στα 7,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 194 γρ./χλμ. (7,2 λτ./100 χλμ. και 190 γρ./χλμ. στο 3θυρο). Με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το Land Cruiser 2.8 D-4D αποδίδει 420 Nm ροπής, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ., ενώ τελική ταχύτητα, κατανάλωση και εκπομπές CO2 είναι ίδιες με του αυτόματου.
Εκτός από τον 2.8 D-4D εφοδιάζεται και με το βενζινοκινητήρα 4.0 VVT-i, ισχύος 282 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 385 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Η επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,9 δλ., η κατανάλωση ανέρχεται στα 10,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 248 γρ./χλμ.
Το νέο Toyota Land Cruiser, το οποίο είναι γνωστό εδώ και 60 χρόνια για την αντοχή του και τις εκτός δρόμου ικανότητές του, εφοδιάζεται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Kinetic Dynamic Suspension System (KDSS). Εκτός από την σκληρότητα των αναρτήσεων, αποσυνδέει και τις αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός – πίσω, αυξάνοντας έτσι τις διαδρομές των αναρτήσεων. Οι επιλογές που προσφέρει για εκτός δρόμου κίνηση είναι πολλές και ελέγχονται μέσω των διακοπτών στην κεντρική κονσόλα.