Τα εντυπωσιακά πισωκίνητα κουπέ Toyota GT 86 και Subaru BR-Z αποτελούν προϊόν κοινής εξέλιξης και κατασκευής των δύο ιαπωνικών εταιρειών, ωστόσο, φαίνεται ότι μόνο από την Toyota θα δούμε τελικά την εξίσου εντυπωσιακή cabrio έκδοση του κουπέ της. Ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός, αφού σε σχέση με την Toyota, η Subaru φείδεται των χρημάτων που απαιτεί η εξέλιξη του νέου μοντέλου. Αλλωστε και στην πράξη, προς το παρόν μόνο η Toyota μας έχει δείξει ότι σκέφτεται σοβαρά το όλο project, παρουσιάζοντας πέρυσι στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το πρωτότυπο FT-86 Open, που μας προϊδέασε για το «ανοικτό» GT 86.
Παρότι θα φέρει υφασμάτινη οροφή, το νέο Toyota GT 86 Cabrio θα προσθέσει βάρος έναντι του κουπέ μοντέλου, τόσο λόγω των ενισχύσεων στο σασί και το αμάξωμά του, όσο και λόγω της ύπαρξης του μηχανισμού ανοίγματος της οροφής. Το έξτρα αυτό βάρος απαιτεί επιπλέον δοκιμές εξέλιξης ώστε να διατηρηθεί στο έπακρο ο σπορτίφ χαρακτήρας του GT 86 και το κόστος των δοκιμών αυτών σήμερα, δείχνει ότι είναι σε θέση να το επωμιστεί μόνο η Toyota και όχι και η Subaru. Αλλά και από πλευράς τιμής, σύμφωνα με πηγές στο διαδίκτυο που πρόσκεινται στην Toyota, η ανοικτή έκδοση του GT 86 αναμένεται να είναι ακριβότερη 2.000-4.000 ευρώ σε σχέση με το κουπέ και αυτό είναι ένα κόστος που μόνο η Toyota μπορεί να υποστηρίξει. Σε κάθε περίπτωση, ο χρόνος θα δείξει πότε τελικά θα μπει στην παραγωγή το νέο μοντέλο, το οποίο θα δώσει μια ακόμη αφορμή στους fan της Toyota για… πισωκίνητα “ανοιχτά” όνειρα.