Το κουπέ GT 86 επανέφερε την Toyota στην κατηγορία ύστερα από αρκετά χρόνια. Με κίνηση στους πίσω τροχούς, 2λιτρο boxer κινητήρα 200 ίππων και με τιμή 36.500 ευρώ στη χώρα μας, το ιαπωνικό μοντέλο είναι ένα από τα πιο fun-to-drive αυτοκίνητα της εποχής. Παρόλα αυτά ωστόσο, είναι αλήθεια ότι ένας ισχυρότερος κινητήρας θα ταίριαζε περισσότερο στο GT 86, με πολλές κατά καιρούς συζητήσεις να έχουν γίνει για το ποια θα ήταν η καλύτερη εναλλακτική. Για πρώτη φορά ωστόσο, από επίσημα χείλη, αυτά του επικεφαλής μηχανικού του GT 86 project κ. Tetsuya Tada, επιβεβαιώνεται ότι η Toyota δοκιμάζει όχι μια, αλλά αρκετές εναλλακτικές λύσεις που θα δώσουν στο GT 86 την έξτρα εκρηκτικότητα που απαιτείται.
Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Tada στην The Sydney Morning Herald της Αυστραλίας, αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία πρωτότυπα του GT 86 με διαφορετικούς κινητήρες που δοκιμάζονται: Ένα με turbo, ένα με κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας και ένα με ειδικά εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, αυτό που ενδιαφέρει την Toyota είναι η προσθήκη του νέου ή των νέων κινητήρων στο GT 86, να μην αυξήσουν την τιμή του, η οποία θεωρείται και κομβική για την εμπορική επιτυχία του μοντέλου. Για αυτό το λόγο και δεν αποκλείεται ένας από τους τρεις αυτούς νέους κινητήρες να αργήσει μέχρι το 2015, όταν και είναι προγραμματισμένη η ανανέωση του μοντέλου. Σε κάθε περίπτωση ο κύριος Tada δηλώνει στην εφημερίδα της Αυστραλίας: «Ελπίζω να βελτιώσω τον κινητήρα του GT 86, τουλάχιστον μια φορά μέχρι το τέλος της πορείας του». Ας περιμένουμε λοιπόν…