Στο 2013 Goodwood Festival of Speed (11-14 Ιουλίου), η Toyota θα παρουσιάσει το ειδικά τροποποιημένο για οδήγηση σε πίστα GT86 TRD Griffon Project. Το εν λόγω σπορ μοντέλο δεν φέρει καμία μηχανική βελτίωση αλλά είναι ελαφρωμένο, με ενισχύσεις στο πλαίσιο και με διαφορετικό στήσιμο ανάρτησης. Πιο συγκεκριμένα, τμήματα του αμαξώματος όπως το καπό, η οροφή και οι πόρτες είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, για τους προφυλακτήρες, την πίσω αεροτομή και τα εμπρός φτερά έχει γίνει χρήση συνθετικού υλικού με ίνες άνθρακα και τα παράθυρα αποτελούνται από πολυανθρακικό υλικό αντί γυαλιού.
Το εσωτερικό του Toyota GT86 TRD Griffon Project είναι εξοπλισμένο με μπάκετ κάθισμα οδηγού TRD, με σπορ επιλογέα ταχυτήτων, Momo τιμόνι, μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και ενδείξεις θερμοκρασίας νερού και πίεσης λαδιού.
Για την περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς έχουν ενισχυθεί πολλά καίρια σημεία του πλαισίου, το Torsen περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό έχει αντικατασταθεί από μηχανικό της TRD και η ανάρτηση φέρει νέα ελατήρια και αμορτισέρ. Επιπλέον βελτιώσεις έχουν γίνει στο σύστημα ψύξης λαδιού του 2.0 λίτρων boxer κινητήρα 200 PS και στα φρένα, ενώ οι ζάντες είναι 18 ιντσών με ελαστικά Yokohama Advan. Με όλες αυτές τις αλλαγές το αμάξωμα του Toyota GT86 TRD Griffon Project ζυγίζει μόνο 1.034 κιλά, έναντι 1.263 – 1.298 κιλά της νορμάλ έκδοσης.
Δείτε εδώ το συλλεκτικό Toyota GT86 Cup Edition