Ήταν θέμα χρόνου για την Toyota να παρουσιάσει το νέο Yaris και στην ευρωπαϊκή του έκδοση, καθώς εδώ και μερικές εβδομάδες έχει κάνει το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία, ενώ εμείς σας το είχαμε παρουσιάσει ήδη εδώ και καιρό (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο με την πρώτη παρουσίαση του ανανεωμένου Toyota Yaris 2017).
Η Toyota αποφάσισε να επενδύσει αρκετά χρήματα για την ανανέωση του Yaris με την ίδια να λέει πως της κόστισε 90.000.000 ευρώ. Κάτι που ήταν απαραίτητο προκειμένου να μας παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο αλλαγμένο ουσιαστικά και όχι μόνο στο φαίνεσθε, ενώ διατείνεται πως 900 μέρη του ανανεωμένου Yaris είναι καινούργια. Έτσι έχουμε αν κάνουμε με κάτι πολύ περισσότερο από μία απλή ανανέωση.
Διαβάστε επίσης: Αυτο είναι το νέο μοτέρ της Toyota 1.5 λτ. με πολλές καινοτομίες
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά και ας ξεκινήσουμε από την εμφάνιση του ανανεωμένου Toyota Yaris 2017. Τις αλλαγές ανέλαβε το ευρωπαϊκό κέντρο σχεδίασης της Toyota ΕD2 στη Γαλλία, το οποίο έκανε διαφοροποιήσεις τόσο στο μπροστινό μέρος όσο και στο πίσω, με νέα μάσκα, ανασχεδιασμένα φώτα με στοιχεία LED εμπρός και πίσω και αλλαγμένους προφυλακτήρες. Εκτός από αυτά υπάρχουν και νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου, αλλά και νέα χρώματα για το αμάξωμα, με τις επιλογές πλέον να φτάνουν τις 10, ενώ υπάρχει πλέον και η έκδοση Yaris Mid+ η οποία προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης του αυτοκινήτου με χρωματικές αντιθέσεις κλπ.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο… ήπιες. Η αρχιτεκτονική της καμπίνας όπως και η αισθητική της παραμένουν ίδιες, ενώ νέες είναι οι ταπετσαρίες και οι χρωματικοί συνδυασμοί. Κάποιες επιμέρους αλλαγές συναντάμε σε πίνακα οργάνων (μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών για τον υπολογιστή ταξιδιού) και διακόπτες/χειριστήρια.
Οι αλλαγές συνεχίζονται και κάτω από το αμάξωμα του Toyota Yaris 2017. Συγκεκριμένα, τη θέση του βενζινοκινητήρα 1.33 λτ. θα πάρει ο νέος 1.5 λτ. Πρόκειται για τετρακύλινδρο μοτέρ το οποίο σύμφωνα με τους Ιάπωνες προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, μειωμένη κατανάλωση και αποδίδει 111 ίππους και 136 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. με τα 118 Nm να είναι διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. ενώ είναι προδιαγραφών Euro 6c. Με αυτόν, το Yaris κάνει για το 0-100 χλμ./ώρα 11,0 δλ. (από 11,8 δλ.) και για το 80-120 χλμ./ώρα 17,6 δλ. (από 18,8 δλ.). Η Toyota δεν αναφέρει κάποια άλλη αλλαγή στην γκάμα των κινητήρων, ενώ τονίζει πως το Toyota Yaris 2017 παραμένει το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του με υβριδική έκδοση.
Δείτε ακόμη: Έρχεται το… πολεμικό Toyota Yaris των 210 ίππων
Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, η Toyota υπόσχεται βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση καμπίνας, πιο άνετη ανάρτηση συνδυασμένη με καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και πιο… ζωντανό σύστημα διεύθυνσης χάρη στις μειωμένες τριβές.
Για το τέλος αφήσαμε τα συστήματα ασφαλείας του Toyota Yaris 2017, καθώς πλεον το ιαπωνικό μικρό θα εφοδιάζεται στάνταρ με το Safety Sense το οποίο αποτελείται από Pre-Collision (αποφυγή σύγκρουσης) με αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αυτόματη αλλαγή της έντασης των φώτων (ανάμεσα σε μεγάλη και μεσαία σκάλα, όταν ανιχνεύεται προπορευόμενο όχημα), ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και στις πλουσιότερες εκδόσεις αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας.
Η πρεμιέρα της ευρωπαϊκής έκδοσης του Toyota Yaris 2017 θα γίνει στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο