Σε εκδήλωση που διοργάνωσε η εταιρία Valeo στην πίστα του Χόκενχαϊμ, παρουσίασε το ηλεκτρικό τούρμπο τοποθετημένο στην Alfa Romeo Giulietta QV με τον 1.75 turbo κινητήρα, αυξάνοντας την απόδοσή του στους 350 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και στα 410 Nm στις 3.500 σ.α.λ. (έναντι 240 ίππων και 340 Nm ροπής). Το ηλεκτρικό turbo εξαλείφει πλήρως το turbo lag αφού ενεργοποιείται από τις πολύ χαμηλές στροφές, προσφέροντας έτσι άμεση απόκριση με το που πατάει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού. Ήδη από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. υπάρχουν διαθέσιμα τα 350 Nm ροπής, κάτι που με την σειρά του βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Το ηλεκτρικό turbo τροφοδοτείται μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ, το οποίο ενεργοποιείται σε 250 ms, δηλαδή πολύ πιο γρήγορα από ένα συμβατικό υπερσυμπιεστή.
Προς το παρόν το ηλεκτρικό turbo βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών, ωστόσο μέσα στα επόμενα χρόνια θα μπει στην παραγωγή και θα εξαπλωθεί γρήγορα σε πολλά νέα μοντέλα, ως μια πιο οικονομική υβριδική λύση. Να υπενθυμίσουμε ότι πριν από λίγο καιρό η Audi είχε παρουσιάσει το RS 5 TDI Concept με compressor της Valeo, το οποίο θα τοποθετηθεί σε δύο πολυτελή αυτοκίνητα το 2016.