H Hyundai Motor Company, παρουσίασε το πρώτο σε παγκόσμιο επίπεδο το ιδιωτικά ανεπτυγμένο «Αυτοματοποιημένο Συνεργείο» με εξελιγμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών, προκειμένου να επιτευχθεί περαιτέρω ικανοποίηση των πελατών και να παρέχει ένα γενικό περιβάλλον διαχείρισης της υπηρεσίας στα συνεργεία της παγκοσμίως.
Οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται για την κατάσταση επισκευής των οχημάτων τους μέσω συσκευών tablet και PC. Επίσης, θα είναι σε θέση να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο μέσω ειδικών σημείων (kiosks) που θα είναι τοποθετημένα στους χώρους αναμονής των πελατών. Μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα της Hyundai, τη μάρκα και τις δραστηριότητες μάρκετινγκ θα είναι επίσης διαθέσιμες στα ειδικά σημεία (kiosks) που θα είναι τοποθετημένα στους χώρους αναμονής των πελατών.
Συνολικά 12 μονάδες προετοιμάζονται για όλα τα συνεργεία ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων αυτόματων συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, επιθεωρήσεις αυτοκινήτων σε πραγματικό χρόνο και εκτίμηση κόστους συντήρησης.
H Hyundai Motor εφαρμόζει μέσα στο τρέχον έτος το νέο «Αυτοματοποιημένο Συνεργείο» σε όλα τα συνεργεία της Hyundai ανά τον κόσμο σε 17 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Ρωσίας, της Αυστραλίας και του Μεξικό.