Για αρκετούς οδηγούς και ειδικά τους νέους το μεγαλύτερο πρόβλημά τους είναι ο συμπλέκτης, σχετικά με το πως πρέπει να γίνει η σύμπλεξη – αποσύμπλεξη για να μην σβήσει ο κινητήρας και να ξεκινήσει ομαλά το αυτοκίνητο, ενώ η δύναμη που απαιτείται στο πάτημα του πεντάλ κουράζει το πόδι όλων των οδηγών. Την λύση σε αυτά τα προβλήματα έρχεται να δώσει η Bosch με τον σύστημα eClutch που εξαλείφει την υδραυλική τρόμπα συμπλέκτη και την αντικαθιστά με μια ηλεκτρική αντλία που ενεργοποιείται αυτομάτως με το πάτημα του πεντάλ, ανεξάρτητα πόσο γρήγορα ο οδηγός θα αφήσει το πόδι του από αυτόν.
Επιπλέον ο συμπλέκτης eClutch δεν χρειάζεται πάτημα στο σταμάτα – ξεκίνα με την 1η ή 2α ταχύτητα και έτσι ο οδηγός χειρίζεται μόνο τα πεντάλ του φρένου και του γκαζιού, ενώ κινητήρας σβήνει αυτομάτως όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί πλήρως. Κατά την εκκίνηση το σύστημα επανεκκινεί αυτόματα το αυτοκίνητο με το που θα αφήσει ο οδηγός το πόδι του από το πεντάλ του φρένου. Ουσιαστικά σε αυτές τις περιπτώσεις λειτουργεί σαν αυτόματο κιβώτιο σε συνδυασμό με σύστημα Stop/Start και σίγουρα αποτελεί ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τους οδηγούς που κινούνται στην πόλη. Για το πότε θα αρχίζει να εφαρμόζεται σε ευρεία παραγωγή δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αφού ακόμα χρειάζεται περισσότερη εξέλιξη.