O πρώτος κινητήρας FreeValve χωρίς εκκεντροφόρους επικεφαλής για ευρεία παραγωγή τοποθετήθηκε στο μοντέλο Qoros 3, που παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου Κουανγκτσόου της Κίνας. Το μηχανικό σύνολο με την ονομασία «Qamfree» είχε κάνει πρώτη παρουσία στο Qoros 3 τον Απρίλιο του 2016, όμως αυτή τη φορά ανακοινώνεται απόδοσή του, λειτουργεί και είναι σε θέση να κινήσει το μικρομεσαίο χάτσμπακ.
Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο 1.6 λτ. Turbo ισχύος 230 ίππων και 320 Nm ροπής, το οποίο (σύμφωνα με την εταιρεία) προσφέρει 47% αύξηση της ιπποδύναμης, 45% πιο πολύ ροπή και 15% μείωση της κατανάλωσης σε σχέση με ένα παραπλήσιων χαρακτηριστικών κινητήρα αλλά με εκκεντροφόρους επικεφαλής.
Παράλληλα, ο FreeValve κινητήρας ο οποίος βρίσκεται πλέον κοντά στην παραγωγή, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερα και είναι πιο χαμηλός κατά 50 χλστ. και με λιγότερο βάθος κατά 70 χλστ. από έναν αντίστοιχο με εκκεντροφόρους.
Δείτε και το βίντεο με τον Christian von Koenigsegg να αναλύει τον επαναστατικό αυτό κινητήρα: