Το Aygo που διανύει την περίοδο της δεύτερης νιότης του μετά το facelift, αποτελεί ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας σε πολύ προσιτή τιμή και με πολύ καλό επίπεδο αρχικού εξοπλισμού (διαβάστε εδώ τη δοκιμή). Το φρεσκάρισμα σε αισθητικό επίπεδο ενισχύει τον νεανικό του χαρακτήρα και είναι και αρκετά πιο δυναμικό σε σχέση με το παρελθόν ενώ κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το εσωτερικό του που όμως και πάλι είναι κατασκευασμένο από μέτριας ποιότητας υλικά και παραμένει λιτό.
Το τρωτό σημείο του είναι οι περιορισμένοι χώροι για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές τους (όγκος 139 λίτρα). Ο κινητήρας του αντίθετα είναι πολύ ικανός με τους 68 ίππους να το κινούν σβέλτα ενώ παράλληλα είναι οικονομικός και εκπέμπει 99 γρ. CO2/χλμ. κάτι που σημαίνει ότι το Aygo δεν «πληρώνει» τέλη. Στο δρόμο το μίνι Toyota είναι ένα πολύ πρακτικό και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, που μπορεί να καλύψει με άνεση και ασφάλεια και χιλιόμετρα εκτός πόλης.
Τιμή από: 7.800 ευρώ (με έκπτωση και το όφελος απόσυρσης των 651 ευρώ), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, τιμόνι υποβοηθούμενο, air condition και ράδιο CD.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 68/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 93/3.600 |
0-100 (χλμ./ώρα) | 14,2 |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 157 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 4,3 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 99 |