Από τα φθηνότερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς, είναι το Suzuki Celerio (διαβάστε εδώ τη δοκιμή), που πωλείται στην αρχική τιμή των 9.090 ευρώ. Χωρίς να ξεχωρίζει σχεδιαστικά τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, είναι ένα πραγματικό «εργαλείο» πόλης. Το εσωτερικό του εντυπωσιάζει με τους πολύ άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (254 λίτρα), θυμίζοντας αυτοκίνητο της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Ωστόσο ποιοτικά τα σκληρά πλαστικά του είναι μέτρια.
Ο 1.000άρης κινητήρας συνδυάζει τις σβέλτες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Οι κραδασμοί που εμφανίζει είναι υπαρκτοί στο ρελαντί αλλά περιορισμένοι και ο θόρυβος που παράγει έχει λογική ένταση. Στα συν του μικρού μοτέρ είναι η πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, η ευκολία του να ανεβάζει στροφές και οι σβέλτες επιδόσεις.
Το Celerio είναι ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς στις αστικές συνθήκες κίνησης. Η ανάρτηση απορροφά με ικανοποιητικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι λογικές, όμως δεν εμπνέει για γρήγορους ρυθμούς. Το βασικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι το μέτριο σε αίσθηση, αμεσότητα και επαναφορά τιμόνι, το οποίο χρειάζεται συνεχώς διορθώσεις από τον οδηγό για να επανέλθει στην θέση της ευθείας.
Τιμή από: 9.090 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 89,1 ευρώ
Εξοπλισμός: ESP, αερόσακοι μετωπικοί και πλευρικοί, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, ράδιο CD.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 69/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 90/3.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.