Μεταξύ των πιο φθηνών ντίζελ αυτοκινήτων είναι το Hyundai i20 με τον αρχικό πετρελαιοκινητήρα των 1.1 λίτρων, το οποίο παράλληλα δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και παρουσιάζει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Σημείο αναφοράς στην εν λόγω έκδοση δεν είναι άλλο από το μικρής χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρα των 1.1 λτ. με την αυξημένη απόδοση των 75 ίππων και 180 Nm ροπής, ο οποίος εκτός από «καθαρός» είναι πολύ οικονομικός και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις.
Το ανανεωμένο i20 (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) εκτός από τις εξωτερικές αλλαγές φέρει βελτιώσεις και στο εσωτερικό και κυρίως στη νέα σχεδίαση ορισμένων χειριστηρίων για καλύτερη εργονομία. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, όπως και οι χώροι των επιβατών, ενώ στο άνω άκρο της κατηγορίας κατατάσσεται το πορτ μπαγκάζ των 295 λίτρων. Ασφαλή χαρακτηριστικά παρουσιάζει στο δρόμο και καλά επίπεδα ανέσεων, ωστόσο η αίσθηση του τιμονιού δεν είναι η καλύτερη δυνατή.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, a/c και ράδιο CD.
Τιμή από: 11.790 ευρώ (με απόσυρση και την έκπτωση των 1.400 ευρώ), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.120 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 180/2.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 15,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.