Ο αρχικός ντίζελ 3κύλινδρος κινητήρας των 1.1 λίτρων ισχύος 75 ίππων του Kia Rio διαθέτει αρκετή ροπή (170 Nm), με αποτέλεσμα να κινεί το Rio αξιοπρεπώς. Παράλληλα, παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και η λειτουργία του είναι πολιτισμένη παρά την ύπαρξη τριών κυλίνδρων. Στο δρόμο το αυτοκίνητο παρουσιάζει καλή σταθερότητα σε κάθε διαδρομή, όμως είναι ίσως λίγο πιο σφιχτό από ότι του ορίζει ο αστικός του χαρακτήρας, με αποτέλεσμα να γίνονται αρκετά αισθητές στους επιβάτες οι πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Εκεί που έχει περιθώρια βελτίωσης είναι ως προς την ελαφριά αίσθηση του τιμονιού με τη μέτρια επαναφορά.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το μικρό Kia Rio diesel (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) στο εσωτερικό του σχεδιαστικά, ωστόσο ο σκουρόχρωμος διάκοσμος και η ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών δεν αναβαθμίζουν την εικόνα της αρχικής έκδοσης. Επιπλέον, στην καμπίνα του Rio θα μετακινηθούν με άνεση τέσσερις επιβάτες, έχοντας στη διάθεσή τους 288 λίτρα για τις αποσκευές.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, 2ζωνικός κλιματισμός και ράδιο CD.
Τιμή από: 11.990 ευρώ (με απόσυρση και την έκπτωση των 1.300 ευρώ), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.120 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 170/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 16,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 94 γρ./χλμ.