Ο 3κύλινδρος diesel κινητήρας των 1.1 λτ. αποδίδει 75 ίππους και 180 Nm ροπής, η λειτουργία του παρουσιάζει ελάχιστους κραδασμούς κυρίως στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, ενώ θετική είναι η ελαστικότητα που προσφέρει και το τράβηγμα σε αστικούς ρυθμούς, με τις επιδόσεις του όμως να είναι μέτριες και την κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες να κυμαίνεται στα 5,8 λτ./100 χλμ.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Hyundai i30 1.6 diesel 136 PS
Στο δρόμο το Hyundai i20 1.1 D εμφανίζει ισορροπημένα χαρακτηριστικά, με ανάρτηση που εξασφαλίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση, αλλά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Καλή είναι και η αίσθηση του τιμονιού, όμως όσο αυξάνεται η ταχύτητα βαραίνει σχετικά απότομα και με τεχνητό τρόπο. Θετικά κρίνονται τέλος τα φρένα του με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Στα θετικά στοιχεία του μικρού Hyundaiανήκουν οι πολύ καλοί χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (326 λίτρα), ενώ στο εσωτερικό του η εικόνα είναι σύγχρονη και η ποιότητα αρκετά καλή.
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο Mp3.
Τιμή από: 13.190 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 87,3 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.120 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 180/1.750-2.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 16,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 97 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή ντίζελ Hyundai i20 1.1 CRDi 75 hp