Το δημοφιλές VW Golf, στην αρχική ντίζελ έκδοσή του προσφέρεται με τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 105 ίππων (δείτε εδώ τη δοκιμή). Το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και το ικανοποιητικό τράβηγμα από τις 1.500 σ.α.λ. και άνω που αποδίδεται η ροπή των 250 Nm. Η κατανάλωση είναι χαμηλή, ωστόσο σε ρυθμούς ταξιδιού του λείπει η 6η ταχύτητα.
Στο δρόμο, το νέο Golf προσφέρει ότι αναζητά κανείς από ένα σύγχρονο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Άνεση, ευκολία στην οδήγηση, ασφάλεια και πολύ καλή οδική συμπεριφορά ανεξαρτήτως διαδρομής. Ο θάλαμος επιβατών του νέου Golf κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ με άνεση θα μετακινηθούν σε αυτόν τέσσερα ενήλικα άτομα, έχοντας για τις αποσκευές τους 380 πλήρως εκμεταλλεύσιμα λίτρα.
Αρχικός εξοπλισμός: 7 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλ. καθρέπτες, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, ράδιο CD, κεντρικό κλείδωμα θυρών και a/c.
Τιμή από: 18.920 ευρώ (με απόσυρση), Τεκμήριο: 6.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.598 κ.εκ., Ισχύς: 105/3.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 250/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.