Έπειτα από μία σειρά διαρροών ήρθε η ώρα να δούμε και μέσα από επίσημες εικόνες το νέο Suzuki Swift, το οποίο παρουσιάστηκε στην αγορά της Ιαπωνίας και θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης την ερχόμενη άνοιξη.
Το ολοκαίνουργιο Suzuki Swift βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, την οποία η ιαπωνική μάρκα ονομάζει Heartect και υπόσχεται αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος. Έτσι το Swift πλέον ζυγίζει από 840 έως και 970 κιλά, κάτι που σημαίνει πως είναι ελαφρύτερο από 30 έως και 160 κιλά από την τωρινή γενιά, αναλόγως έκδοσης. Η ανάρτηση του νέου Suzuki Swift εξακολουθεί να αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Διαβάστε ακόμη: Αυτό είναι το ισχυρότερο VW Golf παραγωγής
Αν και βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, αυτό δεν εμπόδισε το Suzuki Swift στο να διατηρήσει τη χαρακτηριστική του εμφάνιση, η οποία φυσικά είναι εκσυγχρονισμένη και πιο επιθετική. Το καπό εμπρός έχει έντονη καμπύλη, τα φώτα είναι μεγαλύτερα και με περισσότερες γωνίες, ενώ τα φτερά έχουν τονιστεί περισσότερο. Η οροφή παραμένει σχεδόν παράλληλη με το έδαφος, ενώ οι πίσω κολόνες έχουν μαύρο χρώμα στο άνω μέρος, προκειμένου να τονίσουν τη γραμμή της. Όσον αφορά τις χειρολαβές των πίσω θυρών, αυτές είναι κρυμμένες ψηλά στην πόρτα.
Στο εσωτερικό του νέου Swift, παρατηρούμε νέο ταμπλό, κυκλικούς αεραγωγούς, τιμόνι με επίπεδο κάτω άκρο, νέο πίνακα οργάνων και μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων.
Κάτω από το καπό του νέου Swift θα τοποθετείται ένας 1.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας Boosterjet, τρικύλινδρος και ένας 1.2 λτ. Dualjet τετρακύλινδρος, στμοσφαιρικός. Ο πρώτος αποδίδει 112 ίππους και 150 Nm ροπής και ο δεύτερος 91 ίππους και 118 Nm ρππής. Ο 1.0 λτ. συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ ο 1.2 λτ. με πεντάρι χειροκίνητο ή CVT, ενώ θα τοποθετείται και στο τετρακίνητο Swift.
Δείτε επίσης: Μικρά diesel με την χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση
Μάλιστα αξίζει να σημειώσουμε πως η Suzuki, αρχικά θα πλαισιώσει τις συμβατικές εκδόσεις του Swift και με ήπια υβριδική έκδοση, η οποία θα εφοδιάζεται με τον 1.2 λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα 3.1 ίππων και 15 Nm ροπής.
Βελτιώσεις φυσικά θα υπάρχουν και στον εξοπλισμό του νέου Suzuki Swift το οποίο στις πλούσιες εκδόσεις του θα μπορεί να εφοδιαστεί ακόμη και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.