Νέες φωτογραφίες του Impreza είδαν το φως της δημοσιότητας λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του. Το νέο Impreza όπως φαίνεται στις φωτογραφίες είναι αρκετά δυναμικό και ελκυστικό, ωστόσο ελάχιστα στοιχεία έχει διατηρήσει από το πρωτότυπο WRX concept που γνωρίσαμε τον Μάρτιο.
Το εσωτερικό του που βλέπουμε για πρώτη φορά είναι όμορφο με σπορτίφ στοιχεία όπως το flat botommed νέο τιμόνι και η έγχρωμη οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό που προβάλλει διάφορες πληροφορίες για το αυτοκίνητο. Ο πίνακας οργάνων είναι και εκείνος σπορτίφ αισθητικής ενώ οι στρογγυλοί διακόπτες του συστήματος κλιματισμού και η σχεδίαση του κάτω μέρους της κονσόλας δεν ξεφεύγουν από την σχεδίαση του προηγούμενου Impreza.
Το νέο Impreza θα διατίθεται ξανά σε εκδόσεις WRX και WRX STi με την πρώτη να εφοδιάζεται με το νέο boxer κινητήρα των 2 λίτρων που αποδίδει 268 ίππους και την δεύτερη να διαθέτει 2,5 λίτρων επίσης boxer κινητήρα, με άγνωστη προς το παρών απόδοση αν και θεωρείται βέβαιο ότι θα ξεπερνάει τους 300 ίππους.
Νέο στοιχείο στη γκάμα του αποτελεί το 6τάχυτο κιβώτιο το οποίο θα συνδυάζεται πλέον και με τον 2λιτρο κινητήρα ενώ θα υπάρχει και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Με το 6τάχυτο, το WRX πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,4 δλ. ενώ με το CVT ο χρόνος αυτός αυξάνεται στα 5,9 δλ.
To σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru θα κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 50:50 μέσω κεντρικού διαφορικού στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η έκδοση CVT θα έχει το σύστημα Variable Torque Distribution το οποίο μέσω του κεντρικού διαφορικού θα κατανέμει τη ροπή ανάλογα με τις συνθήκες της πρόσφυσης, με αρχικό ποσοστό 45:55 (εμπρός:πίσω).
Μέσα στα νέα χαρακτηριστικά του WRX αναφέρονται επίσης το νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, τα μεγαλύτερα φρένα, η πιο σφιχτή ανάρτηση καθώς και το πιο στιβαρό πλαίσιο, στοιχεία που αναμένεται να ενισχύσουν την σπορτίφ εικόνα αυτής της έκδοσης κλείνοντας ελαφρώς το χάσμα της προηγούμενης γενιάς με την έκδοση STi.