Το ενδεχόμενο να μην ισχύσουν τελικά οι αλλαγές που σχεδιάζονταν για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017, τις οποίες είχε εισηγηθεί ο τέως αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, εξετάζει η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Οικονομικών είναι αντιμέτωποι με τεχνικές δυσκολίες που δεν τους επιτρέπουν να προχωρήσουν στις σχετικές αλλαγές, οι οποίες αφορούσαν σε μειώσεις τελών κυκλοφορίας για τα παλαιά και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα και αυξήσεις για τα καινούργια και ακριβά άνω των 2.000 κυβικών.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το τεχνικό πρόβλημα έγκειται στο γεγονός πως το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει τα μέσα έτσι ώστε να προσδιορίσει τις εμπορικές αξίες των αυτοκινήτων και με βάση αυτές να βγουν οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας.
Αντίστοιχα τεχνικά προβλήματα αντιμετωπίζει το οικονομικό επιτελείο και αναφορικά με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, καθώς οι βάσεις δεδομένων από τις ασφαλιστικές εταιρείες, βοήθησαν μεν, αλλά δεν ήταν αρκετές δε για να εντοπιστούν όλα τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με κυβερνητική πηγή, το επιχείρημα υπέρ του να παραμείνουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2016, είναι η έλλειψη χρόνου καθώς αυτό που προέχει είναι να ανέβουν εγκαίρως τα ειδοποιητήρια στο Taxisnet ώστε να συγκεντρωθεί το προγραμματισμένο ποσό των 1,1 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου.
Το σενάριο να υπολογιστούν τα τέλη των ΙΧ που κυκλοφορήσαν από το 2007 μέχρι τον Νοέμβριο του 2010 με βάση τους ρύπους και όχι με βάση τον κυβισμό όπως συμβαίνει τώρα, μπαίνει οριστικά στο συρτάρι.
Πηγή: www.ereportaz.gr