Το Renault Clio στις προηγούμενες γενιές του προσφερόταν εκτός από 3θυρο/5θυρο αμάξωμα κα σε 4θυρο τριών όγκων, το Thalia, το οποίο απευθύνονταν κυρίως στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης όπου τα μικρά σεντάν έχουν μεγάλη ζήτηση, ενώ είχε λανσαριστεί και στην χώρα μας. Ωστόσο η σχεδίασή του ήταν άκομψη αφού ο επιπλέον τρίτος όγκος έδειχνε παράταιρος με το υπόλοιπο αμάξωμα. Μετά το Thalia παρουσιάστηκε το Symbol, το οποίο αντικαταστάθηκε το 2012 από το νέο μοντέλο που βασίζεται στο καινούργιο Dacia Logan.
Όσον αφορά στο νέο Clio προσφέρεται και σε έκδοση Estate (στέισον βάγκον) με ενδιαφέρουσα σχεδίαση παρά τον πιο οικογενειακό του προσανατολισμό. Ίσως μια ακόμα πιο «κλασική» έκδοση με σεντάν αμάξωμα να εμπλούτιζε την γκάμα του μικρού Renault, ενισχύοντας την θέση της φίρμας σε αγορές της Κίνας, Ινδίας, Νότιας Αμερικής και Ανατολικής Ευρώπης όπου τα μικρά 4θυρα είναι πολύ δημοφιλή.
Οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες δείχνουν μια πιθανή μελλοντική σεντάν έκδοση του νέου Clio, το οποίο φαίνεται πιο κομψό από ποτέ άλλοτε, θυμίζοντας εν μέρει το Fluence. Σε συνδυασμό μάλιστα με τον 3κύλινδρο TCe κινητήρα των 0.9 λίτρων ισχύος 90 ίππων πιθανώς να προσέλκυε το αγοραστικό κοινό που θα ήθελε να συνδυάζει την οικονομία με την απόδοση σε ένα μικρό και μοντέρνο σεντάν αμάξωμα.