Με 1.871.511 πωλήσεις έκλεισε η Mercedes το 2015, καταφέρνοντας να ξεπεράσει την Audi που έκλεισε τη χρονιά με 1.803.250 πωλήσεις. Πλέον, αναμένουμε την ανακοίνωση των πωλήσεων και από τη BMW, για να δούμε ποιος θα είναι τελικά ο πρωταθλητής στις πολυτελείς εταιρείες το 2015.
Η Mercedes το 2015 πέτυχε τις υψηλότερες πωλήσεις της ιστορίας της, στηριζόμενη κυρίως στην αύξηση κατά 33% των πωλήσεών της στην Κίνα, όπου ολοκλήρωσε τη χρονιά με 373.459 αυτοκίνητα. Σε σχέση μάλιστα με το 2014, η μάρκα με το αστέρι σημείωσε αύξηση 13,4% στις παγκόσμιες πωλήσεις της.
Πιο δημοφιλές μοντέλο της Mercedes ήταν η C-Class, με 443.909 πωλήσεις και αύξηση 40% σε σχέση με το 2014. Πολύ καλά τα πήγαν και τα compact μοντέλα της μάρκας (A-Class, B-Class, CLA, GLA), που έκλεισαν το 2015 με 582.531 πωλήσεις και αύξηση 25,8%.
Στην πλευρά της Audi από την άλλη, οι 1.803.250 πωλήσεις του 2015 (+3,6%) τη φέρνουν πίσω από τη Mercedes, σε αντίθεση με πέρυσι που η πολυτελής μάρκα του VW Group είχε ξεπεράσει τη μεγάλη της αντίπαλο.
Τα SUV μοντέλα της γκάμας «Q» της Audi (Q3, Q5, Q7) ολοκλήρωσαν τη χρονιά με 537.950 πωλήσεις και αύξηση 6,0% σε σχέση με το 2014. Πολύ καλά τα πήγε το A3 σημειώνοντας 372.750 πωλήσεις με αύξηση 20,3%.
Από την πλευρά της BMW, αναμένουμε τη Δευτέρα την επίσημη ανακοίνωση της μάρκας με το νούμερο πωλήσεων του 2015, για να δούμε εάν οι Βαυαροί ξεπεράσουν τη Mercedes και πάρουν αυτοί την πρωτιά της χρονιάς. Το 2014 πάντως, η BMW ήταν πρώτη, δεύτερη η Audi και τρίτη η Mercedes.