Από τις σημαντικότερες πρεμιέρες στην έκθεση του Los Angeles είναι και η νέα, 3ης γενιάς Porsche Cayman, η οποία προσφέρεται σε 2 εκδόσεις, τις Cayman και Cayman S. Η πρώτη εφοδιάζεται με τον 2,7 λτ. 6κύλινδρο επίπεδο κινητήρα ισχύος 275 ίππων και 290 Nm ροπής με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά με το 7τάχυτο PDK (Doppelkupplungsgetriebe). Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 266 χλμ./ώρα. Η Cayman S τροφοδοτείται με επίσης 6κύλινδρο επίπεδο μοτέρ 3,4 λτ. απόδοσης 325 ίππων και 370 Nm ροπής, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε 5,0 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 283 χλμ./ώρα (με το μηχανικό κιβώτιο).
Η νέα Cayman πέρα από την πιο δυναμική της εμφάνιση υπόσχεται ακόμα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά μέσω του μακρύτερου μεταξονίου, των κοντύτερων προβόλων, των μεγαλύτερων τροχών (18-20 ιντσών), των πλατύτερων μετατροχίων, των νέων ρυθμίσεων της ανάρτησης, του μειωμένου -έως 30 κιλά- συνολικού της βάρους και της αυξημένης ακαμψίας του πλαισίου. Προαιρετικά εφοδιάζεται με το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό PTV (Porsche Torque Vectoring) και με τη νέας γενιάς ενεργητική ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), όπου ο οδηγός μέσω των μπουτόν που υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 2 προγραμμάτων, του Normal και Sport. Επιπλέον το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης αντικαταστάθηκε από ηλεκτρομηχανικό, το οποίο προσφέρει καλύτερη αίσθηση και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Βελτιωμένο με την σειρά του είναι και το σύστημα πέδησης, ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με 6πίστονα κεραμικά δισκόφρενα διαμέτρου 350 χλστ. εμπρός και πίσω.