Το νέο, 4ης γενιάς Honda CR-V εφοδιάζεται για πρώτη φορά με κινητήρα 1.6 λίτρων, ο οποίος είναι ο ολοκαίνουργιος, σχεδιασμένος ειδικά για την Ευρώπη diesel 1.6 i-DTEC, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο νέο Civic. Η νέα έκδοση CR-V θα κατασκευάζεται αποκλειστικά για την Ευρώπη στο νέο εργοστάσιο παραγωγής της Honda στο Swindon όπως και το Civic 1.6 i-DTEC, ενώ θα συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.
Στην Ελληνική αγορά το νέο CRV 1.6 diesel θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Οκτώβριο στις εκδόσεις Comfort & Elegance με τιμές που θα ξεκινούν από 27.000 έως 29.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης).
Αποδοτικός, ελαφρύς και πολύ οικονομικός κινητήρας
Ο νέος 1.6 i-DTEC της Honda είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο και ζυγίζει 47 κιλά λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Κάθε εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του βάρους και των διαστάσεων, ενώ οι προηγμένες τεχνικές παραγωγής έχουν συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση του βάρους. Η απόδοσή του φτάνει τους 120 ίππους και την πλούσια ροπή των 300 Nm εξασφαλίζοντας στο CR-V πολύ καλές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, καθώς και πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.).
Παράλληλα, επιμέρους συστήματα φροντίζουν για τη μείωση της κατανάλωσης, όπως είναι ο διακόπτης ECON (βελτιώνεται η απόδοση του συστήματος κλιματισμού ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες), το ECO Assist που βελτιστοποιεί την απόδοση του καυσίμου ελαχιστοποιώντας και το Idle Stop που απενεργοποιεί και θέτει σε λειτουργία αυτόματα τον κινητήρα (Start/Stop).
Έμφαση στην άνεση και στην ευστάθεια στο δρόμο
Το CR-V 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται με την ίδια εμπρός ανάρτηση με γόνατα McPherson και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τα υπόλοιπα μοντέλα CR-V. Κάποιες βελτιώσεις έγιναν στις ρυθμίσεις των εμπρός αποσβεστήρων και στα πίσω σάιλεντμπλοκ με σκοπό τη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος, τη διατήρηση της ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες και τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης. Επιπλέον το CR-V 1.6 diesel διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση Motion Adaptive (MA-EPS), το οποίο συνεργάζεται με το Vehicle Stability Assist (VSA) της Honda για την ανίχνευση της απώλειας ευστάθειας του οχήματος σε ολισθηρές συνθήκες και ενεργοποιεί άμεσα ένα σύστημα στο τιμόνι που παροτρύνει τον οδηγό να στρίψει προς τη σωστή κατεύθυνση.
Ευρύχωρο και μοντέρνο εσωτερικό
Στοχεύοντας σε μία ευχάριστη αλλά ξεκούραστη οδηγική εμπειρία, η δημιουργία ενός ευρύχωρου, άνετου και εργονομικού εσωτερικού ήταν βασικό στοιχείο στα σχέδια εξέλιξης του CR-V. Παράλληλα, η υψηλή ποιότητα και πρακτικότητα της καμπίνας αναδεικνύονται περαιτέρω από μία ολοκληρωμένη γκάμα εξοπλισμού (π.χ. το σύστημα πολυμέσων i-MID με την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 5 ιντσών).
Ο θάλαμος των επιβατών του CR-V 1.6 i-DTEC ξεχωρίζει και για τις ανέσεις που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες του, όπως άλλωστε ισχύει από τις παλαιότερες γενιές του. Πολύ μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 589 λίτρων που φτάνει έως τα 1.669 λίτρα με την πολύ εύκολη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας (κ.εκ.) | 1.597 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 120/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα | 11,2 |
60-100 με 4η (δλ.) | 8,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 182 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 119 |