Το Honda Jazz στην υπάρχουσα τρίτη γενιά του ακολουθεί τη φιλοσοφία των προκατόχων του, συνδυάζοντας την ευελιξία με υψηλή πρακτικότητα και άνετους χώρους σε ένα κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμα μήκους 3.995 χιλιοστών.
Το μικρό ιαπωνικό μοντέλο προσφέρεται στη χώρα μας με τον 1.3 λτ. κινητήρα βενζίνης απόδοσης 102 ίππων, σε τιμές που ξεκινούν από 15.110 ευρώ και με πλήρη εξοπλισμό από την αρχική έκδοση Trend. Σε αυτή περιλαμβάνονται VSA, 6 αερόσακοι, σύστημα ενεργής πέδησης πόλης, air condition, cruise control, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα κ.λπ.
Διαβάστε ακόμη: Εκπτώσεις Honda με όφελος έως και 4.325 ευρώ
Προαιρετικά στην αρχική έκδοση και στάνταρ στην επόμενη έκδοση Comfort περιλαμβάνονται τα συστήματα Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας, Έξυπνος περιοριστής ταχύτητας και Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας. Παράλληλα, διατίθεται και με αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων στην πιο πλούσια έκδοση Comfort (19.250 ευρώ).
Κορυφαία πρακτικότητα
Στο εσωτερικό του Honda Jazz ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες θα εκτιμήσουν αμέσως την πρακτικότητα που προσφέρει και τους πολύ άνετους χώρους, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Κάτι στο οποίο συμβάλλουν με την σειρά τους τα πολλά και μεγάλα παράθυρα που ευνοούν τη φωτεινότητα στο εσωτερικό και την περιμετρική ορατότητα.
Ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση οδήγησης και δεν θα αντιμετωπίσει κάποια ιδιαιτερότητα με την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων, ενώ έχει στη διάθεσή του ένα πλήρη ενδείξεων και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων. Το σύστημα πολυμέσων Honda Connect (στάνταρ στην έκδοση Comfort) με την οθόνη αφής των 7 ιντσών περιλαμβάνει -εκτός άλλων- διαδικτυακό ραδιόφωνο, εφαρμογή Aha, σύνδεση και πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 129 PS
Για την αποθήκευση των μικροαντικειμένων και μικρών μπουκαλιών ή ποτηριών υπάρχουν χώροι στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα, στις πόρτες και στο ταμπλό (πτυσσόμενη ποτηροθήκη). Στο κάτω μέρος της κονσόλας βρίσκονται είσοδοι Aux, USB και HDMI, ενώ τα χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι και το Bluetooth κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη.
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει πολύς χώρος για τα πόδια και το κεφάλι, αρκετό πλάτος και σχεδόν επίπεδο δάπεδο, που διευκολύνει τους επιβάτες, όπως επίσης και οι πόρτες με το μεγάλο άνοιγμα. Την ευελιξία του εσωτερικού ενισχύουν σημαντικά το σύστημα των πίσω καθισμάτων Magic Seats. Το κάτω μέρος τους σηκώνεται και κλειδώνει προς τα επάνω με μια απλή κίνηση, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μεταφοράς ψηλών αντικειμένων. Την πρακτικότητα αυξάνει με την σειρά του και ο χώρος αποσκευών των 354 λίτρων (μαζί με τον υποδαπέδιο), οποίος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, τετραγωνισμένος, και με χαμηλό κατώφλι. Με την αναδίπλωση του πίσω διαιρούμενου καθίσματος κατά 60:40 δημιουργείται ένας επίπεδος αποθηκευτικός χώρος 1.314 λίτρων.
Ευέλικτο και στο δρόμο
Το Honda Jazz εκτός από το ευέλικτο εσωτερικό του ξεχωρίζει για την ευελιξία του και στο δρόμο, καθώς και για την ευκολία στους χειρισμούς, χαρακτηριστικά που εκτιμώνται δεόντως στις αστικές μετακινήσεις. Η ανάρτησή του εξασφαλίζει καλή άνεση και σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο ένα σύνολο που αποπνέει ασφάλεια και προσφέρει πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή. Καλά χαρακτηριστικά διαθέτει και ο κινητήρας 1.3 λτ. i-VTEC των 102 ίππων και 123 Nmροπής, ο οποίος είναι ελαστικός, εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.) και χαμηλή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες (6,8 λτ./100 χλμ.).
Διαβάστε ακόμη: Το νέο Honda Civic πάει μόνο του σε ελληνικό δρόμο (+video)