Το Mitsubishi ASX είναι ένα σαφέστατα πολύ γνωστό αυτοκίνητο στην ελληνική αγορά καθώς κυκλοφορεί από το 2011. Στο πέρασμα των ετών όμως η ιαπωνική φίρμα το ανανέωσε και το εξέλιξε με στόχο να είναι πάντα σύγχρονο και επίκαιρο. Τώρα είχαμε την πρώτη γνωριμία με το ASX MY2018 το οποίο ήδη ξεκίνησε τις πωλήσεις του στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε ακόμα: Ταξίδι στη Λευκάδα με το Mitsubishi ASX 1.6 diesel 4WD
Με κινητήρα βενζίνης και από 17.120 ευρώ
Οι τιμές του Mitsubishi ASX MY2018 ξεκινούν από τα 17.120 ευρώ στην έκδοση Inform η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει
ASC με TCL, ABS με EBD, Hill Start Assist, σύστημα παράκαμψης φρένων, σύστημα υποβοήθησης φρένων, μηχανικό air condition, ηχοσύστημα 2DIN -LW/MW/FM radio και CD/MP3 player με 4 Ηχεία, σύστημα πίεσης ελαστικών καθώς και ηλεκτρικά παράθυρα. Η έκδοση Invite Plus κοστίζει 19.740 ευρώ και διαθέτει επιπλέον, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και επιλογέα, cruise control, μονάδα MGN (Multifunction GPS Navigation) με κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, Θύρα USB & Bluetooth, φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, αισθητήρας αυτόματων φώτων και βροχής καθώς και κλιματισμό. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρονται με κινητήρα βενζίνης 1.6 λίτρων με ισχύ 117 ίππους.
Οι αλλαγές στο ASX ΜΥ2018
Αρκετές είναι οι διαφοροποιήσεις και οι επεμβάσεις στο Mitsubishi ASX. Το πλέον εμφανές είναι η νέα μπροστινή μάσκα η οποία εναρμονίζεται με την καινούργια οπτική ταυτότητα της Mitsubishi και φέρει την ονομασία “Dynamic Shield”. Επίσης υπάρχουν ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας, LED φώτα ημέρας στον μπροστινό προφυλακτήρα καθώς και LED πίσω φώτα και LED stop αεροτομής. Τέλος οι αλλαγές στο εξωτερικό ολοκληρώνονται με το νέο χρώμα Sterling Silver αντί του υπάρχοντος Cool Silver.
Η καμπίνα του ASX απέκτησε νέο κεντρικό πάνελ με θύρα USB και χώρο αποθήκευσης. Η κονσόλα ανάμεσα στους επιβάτες προσφέρει ποτηροθήκες, υπάρχει νέα επένδυση γύρω από τον επιλογέα ενώ τοποθετήθηκε δερμάτινη επένδυση στήριξης γονάτου. Νέα είναι και τα καθίσματα η σχεδίαση των οποίων παρέχει βελτιωμένη άνεση και πλευρική στήριξη.
Ένας μόνον και γνωστός ο κινητήρας
Το Mitsubishi ASX συνεχίζει την πορεία του με έναν μόνον κινητήρα. Πλέον υπάρχει αποκλειστικά ο ατμοσφαιρικός 1.6 MIVEC με ισχύ 117 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 154 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Στο σημερινή του εκδοχή έχει μειωμένες εσωτερικές τριβές καθώς και νέο σύστημα εξάτμισης. Συνδυάζεται με μηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο το οποίο κατανέμει τη ροπή αποκλειστικά στον εμπρόσθιο άξονα. Σύμφωνα με την Mitsubishi ο συνδυασμός επιτυγχάνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. και τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα έχοντας μέση κατανάλωση 5,7 λτ./100χλμ. και εκπομπές ρύπων CO2 131 γρ./χλμ. Η τελευταία επίδοση μεταφράζεται σε τέλη κυκλοφορίας 157,20 ευρώ.
Ώριμο σύνολο
Το Mitsubishi ASX από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στις αρχές της τρέχουσας δεκαετίας ήταν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Στο πέρασμα των ετών άλλαξε κινητήρες, διόρθωσε τα σημεία που “πονούσε” και απέκτησε νέες τεχνολογίες. Το σημερινό μοντέλο ποντάρει στο βαθμό της καθημερινής ευχρηστίας καθώς προσφέρει μία άνετη καμπίνα για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ 406 λίτρα). Οι θήκες για μικροαντικείμενα δηλώνουν “παρόν” ενώ και η εργονομία δεν πρόκειται να πονοκεφαλιάσει καθώς κάθε διακόπτης βρίσκεται στο αναμενόμενο σημείο. Ποιοτικά αλλά και αισθητικά δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που εντυπωσιάζει αλλά σε καμία περίπτωση δεν υπάρχουν αστοχίες υλικών.
Στο δρόμο το μοτέρ είναι ελαστικό από χαμηλά με δύναμη τόσο στις μεσαίες όσο και στις υψηλές σ.α.λ. Προφανώς λόγω και του βάρους των 1.260 κιλών οι επιδόσεις δεν είναι το φόρτε του αλλά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου συμβάλει στην καλύτερη εκμετάλλευση της ροπής. Κάτι βέβαια που κάνει την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο λίγο θορυβώδης καθώς τα επίπεδα λειτουργίας του κινητήρα βρίσκονται ψηλότερα από το αναμενόμενο. Οι αναρτήσεις έχουν ως βασικό τους χαρακτηριστικό την άνεση ενώ η απόσταση από το έδαφος βοηθά στην κίνηση σε χωματόδρομο και την υπερκέραση εμποδίων.
Δείτε ακόμα: Δείτε πότε έρχεται στην Ελλάδα το Mitsubishi Eclipse Cross
Συνολικά η οδική συμπεριφορά του Mitsubishi ASX MY2018 σε αυτήν την πρώτη δοκιμή απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι το ιαπωνικό crossover είναι ένα καλό σύνολο, εύκολο στην καθημερινή οδήγηση και αρκετά πλήρες σε όλους τους τομείς. Μπορεί να μην εντυπωσιάζει αλλά προτάσσει την ωριμότητά του καθώς και τα πέντε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και οδικής βοήθειας.