1.6 SIDI και CDTI Opel Astra, Zafira, Cascada

Η μικρομεσαία γκάμα της Opel με τα μοντέλα Astra, Astra GTC, Astra Sports Tourer, Astra Sedan, Zafira Tourer και Cascada γίνεται πιο ανταγωνιστική με την εισαγωγή των νέων κινητήρων βενζίνης 1.6 SIDI και ντίζελ 1.6 CDTI. Μέχρι το τέλος του 2016 θα λανσαριστεί το 80% των νέων μηχανικών συνόλων και κιβωτίων που εξελίσσει η Opel, μεταξύ των οποίων είναι ο 1.0 SIDI 115 PS που θα κάνει πρεμιέρα στην Φρανκφούρτη μαζί με νέο 6τάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, καθώς και ο 1.6 SIDI 200 PS.

Ο νέος 4κύλινδρος 1.6 SIDI Turbo κινητήρας βενζίνης, άμεσου ψεκασμού αποδίδει 170 hp και ροπή 280 Nm από τις μόλις 1.650 σ.α.λ. (με overboost), 12% περισσότερο από τον άμεσο ανταγωνισμό (με ιπποδυνάμεις 150 έως 180 ίππων). Σύμφωνα με την Opel παρουσιάζει εξαιρετική ελαστικότητα, βέλτιστη οικονομία καυσίμου με χαμηλές εκπομπές CO2 και διαθέτει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία. Σε σύγκριση με τον 1.6 λίτρων turbo που αντικαθιστά, η κατανάλωση μικτού κύκλου και τις εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί έως και κατά 15%, ενώ η ροπή έχει αυξηθεί κατά 22%. 

Από πλευράς επιδόσεων 1.6 SIDI Turbo επιταχύνει το πεντάθυρο Astra και sedan στα 80-120 χλμ./ώρα με πέμπτη σχέση σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα, περίπου δύο δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον προγενέστερο 1,6 turbo. Σε συνδυασμό με το σύστημα Start/Stop και με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αμφότερα τα μοντέλα καταναλώνουν σε μεικτό κύκλο μόλις 5,9 λτ./100 χλμ. με 139 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει βελτίωση 14% ή 15% για το GTC.

Όσον αφορά στον πρώτο εξολοκλήρου αλουμινένιο κινητήρα diesel της Opel 1.6 CDTI με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, κάνει πρεμιέρα στο Zafira Tourer, ενώ θα αντικαταστήσει τις εκδόσεις 1.7 CDTI και τις χαμηλότερης απόδοσης 2.0 CDTI. O 1.6 CDTI στην πρώτη εκδοχή του αποδίδει 136 hp και 320 Nm ροπής, με μεικτή κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. και 109 γρ./χλμ. εκπομπές CO2. Παράλληλα σε μικρότερα μοντέλα που θα τοποθετηθεί θα καταναλώνει κάτω από 4,0 λτ./100 χλμ. και θα εκπέμπει κοντά ή λιγότερα από 100 γρ./χλμ. CO2. Ο νέος αυτός ντίζελ 1.6 CDTI με το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) BlueInjection θα πληροί τα πρότυπα εκπομπών Euro 6 (θα ισχύσουν από τον Σεπτέμριο του 2015) και θα είναι τόσο καθαρός σε ρύπους όσο ένας βενζινοκινητήρας.

Μαζί με την ανάπτυξη των νέων κινητήρων η Opel έχει επενδύσει περισσότερα από 50 εκατ. ευρώ σε ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της για τη βελτίωση των σημερινών κιβωτίων ταχυτήτων πέντε και έξι σχέσεων. Τα 6τάχυτα συνδυάζονται με τους νέους 1.6 turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και προσφέρουν πιο γρήγορες και ομαλές αλλαγές.

Get it on Google Play Download on the App Store