Ο πολυαναμενόμενος ολοκαίνουργιος turbo 1.000άρης κινητήρας της Opel είναι γεγονός και αποδίδει 115 ίππους και 166 Nm ροπής από τις 1.800 έως τις 4.700 σ.α.λ. Το 1.0 SIDI Turbo μηχανικό σύνολο είναι 3κύλινδρο, 12βάλβιδο με άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και κατασκευασμένο εξολοκλήρου από αλουμίνιο. Επίσης, συνδυάζεται με νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο βάρους 37 κιλών, για ροπές μέχρι 220 Nm, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρξει και ισχυρότερη εκδοχή του 1.0 SIDI.
Αρχικά θα τοποθετηθεί στο Opel ADAM, στο οποίο είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα του ταιριάζει «γάντι», καθώς οι υπάρχοντες κινητήρες των 1.2 και 1.4 λίτρων με τους 70 και 100 ίππους είναι παλαιάς τεχνολογίας. Συγκριτικά με τον ίδιας ισχύος ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.6 λίτρων 115 ίππων της Opel, ο νέος 1.0 SIDI προσφέρει πιο πολύ ροπή, 20% περισσότερη οικονομία στην κατανάλωση και εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ. Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στον περιορισμό των κραδασμών και του θορύβου, αφού όπως αναφέρει η Opel, το νέο αυτό μοτέρ είναι πιο «ήσυχο» από 4κύλινδρους κινητήρες.
Το πιθανότερο είναι ο 1.0 SIDI κινητήρας να τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της Opel, όπως το Corsa, Meriva και Astra, αντικαθιστώντας σταδιακά τους κινητήρες των 1.2, 1.4 και 1.6 λίτρων (ατμοσφαιρικό), καθώς αναμενόμενα θα λανσαριστεί και σε διαφορετικές αποδόσεις και πιθανώς χωρίς turbo, δηλαδή κάτι αντίστοιχο που έχει κάνει η Ford με τον 1.0 EcoBoost.