Μετά από ατελείωτες δοκιμές, ρυθμίσεις και επεμβάσεις επί Ευρωπαϊκού εδάφους, το Nissan GT-R Nismo, τελειοποιήθηκε και αναμένεται να κάνει το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 4 Μαρτίου, ενώ οι πωλήσεις του στην Γηραιά Ήπειρο αναμένεται να ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Η ναυαρχίδα των GT-R, εκτός της αυθεντικής Ιαπωνικής αγωνιστικής κληρονομιά της Nismo, έχει ρίζες και στην Ευρώπη, αφού έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί στη διάσημη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife. Για την ιστορία, το Nissan GT-R Nismo, κατέχει το ρεκόρ χρόνου για αυτοκίνητο παραγωγής στην παραπάνω πίστα, με 7 λεπτά και 08.679 δευτερόλεπτα.
Η καρδιά του GT-R Nismo είναι ο γνώριμος κινητήρας V6 των 3.8 λίτρων, που όμως τώρα έχει αποκτήσει τα οφέλη από το απόσταγμα της αγωνιστικής τεχνογνωσίας της Nismo, ήτοι αυξημένη ισχύ που φθάνει τα 600PS ( 441kw ) και ροπή που αγγίζει τα 652 Nm. Σε ότι αφορά το σασί του GT-R Nismo, τα ελατήρια και οι ειδικά σχεδιασμένες και ρυθμισμένες αναρτήσεις DampTronic της Bilstein, προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και προοδευτική πληροφόρηση στον οδηγό, ανάλογα με τη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το σύστημα αναρτήσεων συμπληρώνει η δυνατότητα 3 επιλογών, Comfort, Normal και R, από τον οδηγό. Τα αποκλειστικής σχεδίασης και ανάπτυξης ελαστικά του GTR- Nismo, προσφέρουν μια άνευ προηγουμένου πρόσφυση και κράτημα, με διαστάσεις 255/40 ZRF20 εμπρός και 285/35 ZRF20, πίσω.
Με νέες συνδέσεις στα εμπρός ψαλίδια και με υψηλής αντοχής βίδες που αυξάνουν την ακαμψία στη πλήμνη του τροχού, η σταθερότητα τόσο με υψηλές ταχύτητες σε στροφές όσο και στις ευθείες, είναι εκ των ων ουκ άνευ. Το σύνολο της ευστάθειας συμπληρώνεται από τις παχύτερες αντιστρεπτικές δοκούς που περιλαμβάνουν ένα 17,3mm κοίλο κομμάτι στο πίσω μέρος, γεγονός που θέτει νέα δεδομένα στην στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος.
Στον τομέα της σχεδίασης και της αεροδυναμικής, η Nismo, χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις τεχνικές προσομοίωσης για την ανάλυση της ροής του αέρα, έχει αναπτύξει για το GT-R Nismo, ένα αεροδυναμικό πακέτο που βελτιώνει το κράτημα, ελαχιστοποιεί τις αρνητικές επιπτώσεις της οπισθέλκουσας, ενώ παράλληλα προσδίδει στο supercar της Nissan ένα “απειλητικό” ύφος, με δυναμική εμφάνιση. Επιπλέον, ένα νέο, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αεροδυναμικό bodykit που περιλαμβάνει τον εμπρός προφυλακτήρα, την πίσω αεροτομή αλλά και τα εμπρός spoiler, παράγει επιπλέον 100 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν το GT-R κινείται με ταχύτητες της τάξης των 300 χλμ/ώρα, γεγονός που μεταφράζεται για τον οδηγό σε απίστευτη ευστάθεια, με χειρισμούς χειρουργικής ακριβείας αλλά και με ποιότητα κύλισης.