Το Νοέμβριο του 2012 η Opel με το ADAM «Cup», επέστρεψε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα παρουσιάσει σχεδιαστική μελέτη βασισμένη επίσης στο ADAM, που θα πληροί τα πρότυπα R2 της FIA.
Το ADAM R2 χρησιμοποιεί τον 1.6 ECOTEC 16V με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων που αποδίδει 185 hp και μέγιστη ροπή περίπου 190 Nm στην αγωνιστική του έκδοση. Η ισχύς μεταφέρεται μέσω σειριακού πεντατάχυτου κιβωτίου Sadev και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης με πολύδισκο συμπλέκτη εμπλοκής. Το σετάρισμα του πλαισίου, με ρυθμίσεις για άσφαλτο και χώμα, εγγυάται μέγιστη πρόσφυση και σπορ οδική συμπεριφορά. ?ριστη επιβράδυνση παρέχει το σύστημα πέδησης με υδραυλικό χειρόφρενο «fly-off», 4-πίστονες εμπρός δαγκάνες Brembo και ρύθμισης πίεσης πέδησης για τον πίσω άξονα.
Η καμπίνα του R2 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός επαγγελματικού αγωνιστικού οχήματος και πολλά στοιχεία ήδη περιλαμβάνονται στην έκδοση που θα εγκριθεί φέτος από τη FIA, την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει: ενσωματωμένη δομή ασφάλειας, αγωνιστικά καθίσματα SPARCO Competition συμβατά με το σύστημα ασφάλειας οδηγού HANS, ένα cockpit με LCD ένδειξη σχέσης κιβωτίου, λυχνία ελέγχου και υπολογιστή ταξιδιού MONIT, κεντρικό πάνελ ελέγχου, σποτ ανάγνωσης και ηλεκτρικό πυροσβεστήρα.
Το συμπαγές R2 βασίζεται στη νέα έκδοση ADAM Cup variant. Αυτή σηματοδοτεί το πρώτο βήμα στο νέο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα της Opel για την προώθηση αγώνων ράλι ιδιωτών, που θα επιτρέπει σε ταλαντούχους νεαρούς οδηγούς να προχωρούν σταδιακά προς την κορυφή του Ευρωπαϊκού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από τη σεζόν του 2013, μέχρι 40 αυτοκίνητα ADAM Cup θα τρέξουν σε αγώνες ενιαίου σε Γερμανία και Γαλλία. Στο Γερμανικό ADAC OPEL RALLYE CUP, ο νικητής μιας ειδικής κατάταξης «Rallye Junior» (για οδηγούς μέχρι 27 ετών) θα προχωρήσει στην κατηγορία R2, με ειδική υποστήριξη την ερχόμενη σεζόν από την Opel και την ADAC.