Με τίτλο “WithDad” στο www.withdad.com, η Nissan μας δείχνει το εκπληκτικό διαφημιστικό σποτ που προβλήθηκε στον πρόσφατο τελικό του Αμερικανικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Super Bowl, όπου και αποκαλύπτει το GT-R LM Nismo. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο τελικός του Super Bowl, του Αμερικανικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, αποτελεί το πιο συνταρακτικό τηλεοπτικό γεγονός με πάνω από 110 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Το 2015 η Nissan θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής με το Nissan GT-R LM NISMO, σηματοδοτώντας τη δυναμική επιστροφή της στη μεγάλη κατηγορία του 24-ωρου Le Mans. Στη μάχη για τη διεκδίκηση της νίκης, η Nissan προτάσσει μια καινοτόμο προσέγγιση, με ένα πραγματικά συναρπαστικό μοντέλο, που αποτελεί την επόμενη γενιά του Nissan GT-R.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που πορευόμαστε πλάι στους καλύτερους κατασκευαστές αγωνιστικών αυτοκινήτων του Κόσμου», σχολίασε ο Roel de Vries, Global Head of Marketing and Brand Strategy της Nissan. Tα αυτοκίνητα της κατηγορίας LM P1, αποτελούν ότι καλύτερο έχουν να επιδείξουν οι κατασκευαστές σπορ μοντέλων, σε αγωνιστικό επίπεδο. Συνεπώς, για τη Nissan και τη NISMO, η ευκαιρία για να παρουσιάσουν μια υψηλού επιπέδου καινοτομία, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεκμετάλλευτη.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA παρέχει στους κατασκευαστές τη δυνατότητα να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες που δύναται να εκμεταλλευτούν και στη γκάμα των συμβατικών τους μοντέλων. Με την ενεργειακή απόδοση να είναι το κλειδί της επιτυχίας, δεν υπάρχει μεγαλύτερη δοκιμασία για την τεχνολογία από ένα 24-ωρο αγώνα αντοχής, όπου η απόσταση που χωρίζει τον πρώτο από τον δεύτερο, μπορεί να είναι ένα θέμα δευτερολέπτων.
Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο: