Η μοντέρνα σχεδίαση του προγενέστερου Micra με το γεμάτο έντονες καμπύλες αμάξωμά του, το κάνουν να δείχνει ακόμα και σήμερα πολύ μοντέρνο και ξεχωριστό σχεδιαστικά τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Στην καμπίνα του Micra τα υλικά ικανοποιούν, όχι όμως στον ίδιο βαθμό και η συναρμολόγηση στο ταμπλό αφού παρατηρούνται ατέλειες. Η εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων είναι πολύ καλή, ενώ σε επίπεδο χώρων εμφανίζει μικρό ωφέλιμο πλάτος και περιορισμένο αέρα για τα κεφάλια πίσω, ωστόσο το συρόμενο πίσω κάθισμα αυξάνει την πρακτικότητα, εξασφαλίζει αρκετό αέρα για τα γόνατα και διαμορφώνει την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από 237 έως 371 λτ.
Στην οδήγηση το μικρό Nissan κερδίζει τις εντυπώσεις με τη φιλικότητα που προσφέρει στους χειρισμούς, και το δυνατό του κινητήρα, ο οποίος εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, ωστόσο είναι θορυβώδης. Η οδική του συμπεριφορά είναι ευχάριστη σε κάθε διαδρομή και παρουσιάζεται ελεγχόμενη ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς, μέσω του άμεσου και πολύ καλού σε αίσθηση τιμονιού.
(+) Ευελιξία, επιδόσεις – απόδοση κινητήρα, οδική συμπεριφορά
(-) Χώροι πίσω επιβατών, θόρυβος κινητήρα, ατέλειες στην συναρμογή του ταμπλό
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, 2 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες κεντρικό κλείδωμα, a/c και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή (μοντέλο 2008): 5.100 ευρώ/Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ/Τεκμήριο: 3.220 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.240 κ.εκ., Ισχύς: 80/5.200 ps/σ.α.λ., Ροπή: 110/3.600 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις)
Δείτε πατώντας εδώ: Απαραίτητοι έλεγχοι μεταχειρισμένου αυτοκινήτου