Το προγενέστερο Swift με το οποίο μοιάζει σε μεγάλο βαθμό το νέο μοντέλο, ξεχωρίζει για τον σπορτίφ και νεανικό του χαρακτήρα εξωτερικά και στην οδήγηση. Στο εσωτερικό του ωστόσο, η εικόνα είναι λιτή αλλά όχι αδιάφορη, ενώ σε αυτό έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών με κάποιες ατέλειες στη συναρμογή. Επίσης, οι διαθέσιμοι χώροι των επιβατών του μικρού Suzuki δεν ανήκουν στα πλεονεκτήματά του, χαρακτηριστικό που αφορά περισσότερο στο μικρό πορτ μπαγκάζ των 213 λίτρων.
Από την άλλη πλευρά το προηγούμενης γενιάς Suzuki Swift θα ικανοποιήσει με το παραπάνω τον οδηγό του χάρη στην σπορτίφ αίσθηση που προσφέρει μέσω της σφιχτής του ανάρτησης, του στιβαρού πλαισίου και του άμεσου τιμονιού. Παράλληλα, είναι πολύ ευέλικτο και εύκολο στην οδήγηση, χάρη και στις περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις. Ο 1.300άρης κινητήρας από την πλευρά του με τους 92 ίππους είναι αρκετά «ζωηρός» και αποδίδει καλά μέχρι τις υψηλές στροφές (αλλά με αρκετό θόρυβο), ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μεν κοντές διαδρομές αλλά η κλιμάκωσή του είναι μακριά με αποτέλεσμα να μετριάζει τις επιδόσεις εν κινήσει.
(+) Σπορτίφ σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, απόδοση κινητήρα, αίσθηση τιμονιού
(-) Χώροι για επιβάτες και αποσκευές, ποιότητα εσωτερικού, θόρυβος κινητήρα
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή (μοντέλο 2008): 6.200 ευρώ/Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ/Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.328 κ.εκ., Ισχύς: 92/5.800 ps/σ.α.λ., Ροπή: 116/4.200 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ.
Δείτε πατώντας εδώ: Απαραίτητοι έλεγχοι μεταχειρισμένου αυτοκινήτου